مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

سی‌ و چهارمین جشنواره فجر در قالب ۱۹۰ هنرمند در چهار بخش در حال برگزاری است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۱:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۲۳۳
سی‌ و چهارمین جشنواره فجر در قالب ۱۹۰ هنرمند در چهار بخش در حال برگزاری است
۲۱ گروه برجسته در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده‌اند که با اجرای کنسرت در قالب ۱۹۰ هنرمند در چهار بخش سنتی، کلاسیک، محلی و پاپ هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جشنواره موسیقی فجر  در تالار وحدت کرمانشاه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تعدادی از مسئولان استانی، هنرمندان اهل هنر، شاعران و خبرنگاران آغاز به کار کرد.

photo_2019-02-14_01-22-41 (2)

بر اساس این گزارش: سی‌وچهارمین جشنواره فجر موسیقی ایرانی به مدت یک هفته برای علاقه‌مندان در سالن‌های انتظار، تالار سینمایی مجتمع انتظار، تالار وحدت و  ورزشگاه امام خمینی(ره) در کرمانشاه با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان و بوشهر اجرای برنامه‌های شاد سنتی، محلی، کلاسیک و پاپ در حال اجراست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهارداشت:  ۲۱ گروه برجسته در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده‌اند که با اجرای کنسرت در قالب ۱۹۰ هنرمند در چهار بخش سنتی، کلاسیک، محلی و پاپ هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

photo_2019-02-14_01-22-41

بنا به گزارش قبلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهیه بلیط این جشنواره از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.ir  برای علاقه‌مندان به فروش می‌رسد.  قیمت بلیت‌های جشنواره برای سه کنسرت پاپ از ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد و برای سایر کنسرت‌ها مبلغ بلیط برای هر نفر از  ۳۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

جعفری ادامه داد:  ساعت و محل اجراهای جشنواره هم در سایت ایران کنسرت لحاظ شده است و شب‌های برگزاری جشنواره هر شب به یک نام بستگی به اجرای برنامه نامگذاری شده است، به عنوان مثال شب تنبور، شب پیانو، شب تار و...خواهیم داشت و فقط یکی از اجراها در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

گفتنی است: بعد از مراسم افتتاحیه در سالن وحدت، امشب گروه رستاک در سالن انتظار کرمانشاه اجرای موسیقی داشتند.

 

نظر شما