مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی :

توزیع روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم با نرخ ۱۱۵هزار ریال/تشدید نظارتها بر بازار از اول بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۵:۲۸
کد خبر: ۸۱۳۲۴۵
توزیع روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم با نرخ ۱۱۵هزار ریال/تشدید نظارتها بر بازار از اول بهمن
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از برنامه ریزی و توزیع گوشت مرغ گرم با نرخ هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ؛ علی رسولیان در این زمینه افزود : در جلسه ستاد تنظیم بازار برنامه ریزی شد به منظور تنظیم بازار و تعدیل نرخ ها گوشت مرغ گرم با تهاتر با نهاده ها ، با نرخ مناسب تری به بازار عرضه شود که از هفته جاری این طرح اجرایی و به مرور توسعه می یابد.

 وی عنوان کرد : در این راستا کمیته تامین ستاد تنظیم بازار با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به تهاتر و تامین گوشت با نرخ هر کیلو 115 هزار ریال اقدام و کمیته توزیع با مسئولیت سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان با تعیین محل های مشخص نسبت به توزیع آن در بازار اقدام می کند.

وی اظهار کرد : در این راستا در هفته جاری امید است روزانه 100 تن گوشت مرغ با این نرخ در سطح استان عرضه شود.

 وی گفت : هم اکنون متوسط قیمت مرغ در بازار مشهد از متوسط کشوری پایین تر است و در زمینه گوشت قرمز هم نرخ لاشه گوسفندی هم ، همین شرایط حاکم است .

 وی افزود : از ابتدای سال به منظور کمک به تولید کننده ها 106 هزار تن نهاده های دامی با نرخ مصوب در اختیار دامداران و مرغداران قرار گرفته است.

 به گفته وی ، همچنین طی این مدت 3هزار و 540 تن مرغ منجمد و یک هزار 816 تن گوشت گوساله منجمد و 495 تن گوشت گوسفندی گرم وارداتی در سطح بازار استان عرضه شده است.

 رسولیان همچنین میزان گوشت مرغ گرمی که از محل تهاتر با نهاده ها طی ماههای اخیر با نرخ هر کیلو 98 هزار ریال عرضه شده را نیز در بازار استان ومشهد توزیع شده را 645 تن ذکر کرد.

 

*توزیع برنج با نرخ مصوب در بازار از امروز

 وی ادامه داد : علاوه بر تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ برای تنظیم سایر اقلام هم برنامه ریزی شده  و از امروز برنج با نرخ مصوب به بازار عرضه می شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود : بدین منظور دو نوع برنج تایلندی به میزان یک هزار و 500 تن که یک نوع آن هر کیلو 52 هزار ریال و دیگری 40 هزار ریال می باشد از امروز در سطح بازار مشهد و استان توزیع می شود.

 وی گفت : 3 هزار تن شکر هم برای مصرف صنایع و صنوف مربوطه با نرخ هر کیلو 30 هزار ریال در نظر گرفته شده و در سطح خرده فروشی هم 700 تن  شکر هر کیلو 34 هزار ریال برای مصارف مردمی و خرد و 150 تن نیز برای تامین نیاز زنبورداران تعیین شده است.

 

*تشدید نظارت ها بر بازار از اول بهمن ماه

رسولیان در ادامه با بیان اینکه نظارت ها بر بازار از اول بهمن ماه تشدید شده است، گفت : تا کنون در این طرح 31 هزار و 720 واحد صنفی در بخش های مختلف نظارت وبازرسی شده و در این راستا 4 هزار و 660 گشت مشترک انجام شده است و این نظارت ها تا بعد از عید با شدت دنبال می شود.

 وی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره ) از دهم بهمن ماه در مشهد خبر داد و افزود : این نمایشگاه ها در سطح استان هم برنامه ریزی شده است و در مشهد هم احتمالا یک نمایشگاه دیگر در نقطه ای دیگر از شهر برپا گردد.

 وی گفت : میوه ویژه شب عید هم تامین و در سردخانه های استان ذخیره شده است و با تعیین نرخ به تناسب شرایط زمانی عرضه آن آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز