امروز؛

استاندار البرز از محل ایجاد اردوگاه ماده ۱۶ استان بازدید کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۸:۵۵
کد خبر: ۸۱۳۲۴۷
استاندار البرز از محل ایجاد اردوگاه ماده ۱۶  استان بازدید کرد
​نماینده عالی دولت در استان البرز با حضور در محل ایجاد اردوگاه ماده ۱۶ استان، روند اقدام برای ایجاد این امکان مهم در استان را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی پیش از ظهر شنبه در راس تیمی متشکل از مسئولان مربوطه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در محل احداث اردوگاه ماده 16 البرز حضور یافت.

استاندار البرز از آغاز مسئولیت در استان با اشراف کافی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی، جمع‌آوری، نگهداری و درمان معتادان متجاهر، مقابله و درمان آنها را از اهم امور دانسته بر این باور است که تمامی مسئولان مربوطه در این حوزه باید برای ساماندهی این مهم در کوتاه‌مدت تلاش کنند.

وی ایجاد و راه اندازی اردوگاه ماده 16 استان که در البرز سال ها مورد نیاز و پیگیری بوده را به جد در دستور کار قرار داده، احداث این اردوگاه که برای البرز از اهمیت بالایی برخوردار بوده، در ادوار مختلف مطرح شده ولی به سرانجام جدی نرسیده است.

با پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر شهبازی و جلب توجه مسئولان ملی، طی سفر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، برای نخستین بار در مرحله اول 500 میلیون تومان به احداث اردوگاه ماده 16 استان البرز اختصاص خواهد یافت. 

بر این اساس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور متعهد شده اعتبار لازم برای احداث اردوگاه یک هزارنفری در البرز را تأمین ‌کند.

 

 

نظر شما