رونمایی از پوستر جشنواره فجر در کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۲:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۲۵۲
رونمایی از پوستر جشنواره فجر  در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با خبرنگاران پیرامون برگزاری جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تشکیل شد.

photo_2019-02-12_13-00-24

حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست اظهارداشت: امسال کلیه جشنواره‌های مادر چند استان کرمانشاه دیگر برگزار می‌شود.

او افزود: امسال  به مدت یک هفته جشنواره فجر در سالن‌های امام خمینی(ره)، انتظار، وحدت و تالار سینمایی واقع در سالن انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: امسال جشنواره موسیقی فجر در چهار بخش سنتی، کلاسیک، محلی و پاپ برگزار می شود، که سه بخش سنتی و بقیه پاپ برگزار می شود.

جعفری قیمت بلیت‌های جشنواره را برای مراسمات موسیقی سنتی از 30 هزار تومان تا 80 هزار تومان و برای جشنواره موسیقی پاپ 45 هزار تا 100 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در این جشنواره 190 هنرمند حضور دارد که جمعا میزبان 21 گروه در استان کرمانشاه هستیم.

photo_2019-02-12_15-52-21

او افزود: اولین گروه، گروه رستاک در جشنواره اجرای برنامه دارند و هنرمندانی از آذر بایجان شرقی،  لرستان، بوشهر و... اجرای موسیقی دارند، که جشنواره موسیقی نام‌گذاری شده با عنوان شب تنبور، شب تار، شب دف و شب پیانو نامگذاری شده است.

جعفری ادامه داد: امسال در این جشنواره موسیقی فجر چهره‌های برجسته‌ای چون کیوان ساکت، اردلان کامکار، وحید اسدالهی و سنتورنوازان معاصر حضور دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال در شهرستان گهواره خانه تنبور، در شهرستان پاوه خانه دف، در شهرستان هرسین خانه مور و در شهرستان اسلام‌آباد غرب خانه سیاه چمانه را افتتاح کرده‌ایم.

photo_2019-02-12_11-23-46

گفتنی است که در پایان نشست خبری از پوستر جشنواره فجر رو نمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز