مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز :

قرآن سراسر نور و هدایت است / ورزشکاران و جوانان فعال در زمینه های قرآنی، الگوهای شایسته ای برای تمامی جامعه هستند / هر چه در عرصه ترویج قرآن تلاش کنیم باز هم کم است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۴:۳۷
کد خبر: ۸۱۳۲۶۵
قرآن سراسر نور و هدایت است / ورزشکاران و جوانان فعال در زمینه های قرآنی، الگوهای شایسته ای برای تمامی جامعه هستند / هر چه در عرصه ترویج قرآن تلاش کنیم باز هم کم است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " هر چه در زمینه ترویج قرآن تلاش کنیم باز هم کم است " گفت: ورزشکاران و جوانان فعال در زمینه های قرآنی، الگوهای شایسته ای برای تمامی جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان البرز، صبح امروز با حضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل، استاد غلامی داور مسابقات، فیاضی رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل، بیات رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل و نفرات برتر این مسابقات در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران و جوانان قرآنی اظهار کرد: امسال افتخار این را داشتیم که مسابقاتی در شأن قرآن کریم باحضور 236 ورزشکار، جوان و پرسنل ورزش و جوانان استان در رشته های مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: این مسابقات با این حجم از استقبال کننده در نوع خودش کاری ارزشمند بود و نفرات برتر آن به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

غفرانی با بیان این که " شما مبلغ قرآن هستید و با کردار و رفتار خود بر جامعه تأثیر خواهید گذاشت " گفت: ورزشکاران و جوانان فعال در زمینه های قرآنی، الگوهای شایسته ای برای تمامی جامعه هستند.

وی با اشاره به این که " قرآن سراسر نور و هدایت است " ادامه داد: هرآنچه که بشر برای زندگی در تمامی زمینه ها و عرصه ها نیاز دارد، در قرآن وجود داشته و براستی که این کتاب، کتاب زندگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان توانسته باشد با برگزاری شایسته این مسابقات، رسالت خود در حوزه قرآنی و فرهنگی را انجام داده باشد.

وی با تاکید بر لزوم تبلیغ بیشتر و گسترده تر قرآن و مفاهیم قرآنی در جامعه عنوان کرد: هر چه در عرصه ترویج قرآن تلاش کنیم باز هم کم است.

غفرانی تصریح کرد: علاوه بر قرائت قرآن، می بایست به معانی و درک مفاهیم قرآنی نیز توجه ویژه داشته باشیم.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از نفرات برتر بخش ها و رشته های مختلف این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز