رئیس گروه امور ورزش بانوان استان اردبیل

بانوان اردبیلی ۳۲۱ مدال رنگارنگ کسب کردند

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۳۳۸۱
بانوان اردبیلی ۳۲۱ مدال رنگارنگ کسب کردند
رئیس گروه امور ورزش بانوان استان اردبیل از کسب ۳۲۱ مدال رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی توسط بانوان استان طی ۹ ماهه سالجاری خبرداد.

به گزارش برنا،مژگان سلطانی، رئیس گروه امور ورزش بانوان استان اردبیل با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مدال‌های کسب شده در ۹ ماهه سالجاری توسط بانوان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: در طی ۹ ماهه سالجاری بانوان استان اردبیل در میادین مختلف ورزشی اعم از مسابقات داخلی و بین المللی موفق به کسب ۳۲۱ مدال رنگارنگ شدند که از این تعداد مدال ۹۵ مدال در رویداد‌های بین المللی و ۲۲۶ مدال هم در رقابت‌های کشوری توسط بانوان استان اردبیل کسب شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۹۵ مدال کسب شده در رویداد‌های بین المللی، ۱۹ طلا، ۲۷ نقره و ۴۹ مدال برنز بوده که این مدال‌ها در مسابقات کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای کرج ۴ طلا، ۶ نقره و ۷ برنز، درمسابقات کاراته جام پایتخت تهران ۱۵ طلا، ۲۰ نقره و ۴۰ برنز در گلف جیانگمای تایلند ۳ نقره و در بسیکتبال با ویجلر بانکوک یک نقره بدست آمده است.

رئیس گروه امور ورزش بانوان استان اردبیل ادامه داد: از مجموع ۲۲۶ مدال کسب شده در مسابقات کشوری هم ۱۱۴ مدال طلا، ۴۸ مدال نقره و ۶۴ مدال برنز بوده است.

سلطانی در ادامه به عملکرد خوب ورزشکاران خانم در میادین مختلف ورزشی و افزایش مدال اشاره کرد و گفت: تعداد اعزام‌های ورزشکاران به مسابقات همچون سال‌های قبل بوده، ولی در کسب مدال بهتر عمل کردیم که این نشان از ارتقای کیفی ورزشکاران و مربیان و تلاش‌ها و حمایت‌های اداره کل از ورزشکاران و در ایجاد امکانات بهتر را دارد.

وی به میزبانی مسابقات مختلف کشوری در سال جاری اشاره کرده تصریح کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۱۰ مورد میزبانی مسابقات رویداد‌های کشوری اعم از لیگ کشوری و قهرمانی کشور را در اردبیل شاهد بودیم که برگزاری میزبانی بدون شک منجر به رشد و گسترش ورزش در جامعه شده و هم از لحاظ کسب مدال همچون میزبان هستیم از لحاظ روحی و روانی اثر مثبتی بر ورزشکاران استان دارد.

رئیس گروه امور ورزش بانوان استان اردبیل درادامه افزود: حضور خانم زهرا حبیبی دربازی‌های پاراالمپیک یکی از شاخص‌ترین کار‌ها بوده چرا که برای اولین بار در تاریخ ورزش یک بانوی ورزشکار در مسابقات پاراالمپیک حضور داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز