مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان:

پنج انیمشین از کردستان به بخش نهایی جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای راه یافت

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۳:۱۴
کد خبر: ۸۱۳۵۲۳
پنج انیمشین از کردستان به بخش نهایی جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای راه یافت
5 انیمشین 100 ثانیه ای اثر هنرمندان کردستانی با عناوین داستان کوتاه، رویای نان، رد پا، هام هام، بالانس به بخش نهایی و رقابتی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای راه یافتند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ زانیار لطفی از راه یابی پنج اثر هنرمندان کردستانی به بخش نهایی و رقابتی جشنواره فیلم 100 ثانیه ای خبر داد و گفت: در بین 22 اثر انتخاب شده در بخش اصلی و مسیر تجربه دو اثر تولیدی حوزه هنری کردستان با عناوین هام هام به کارگردانی آذر منصوری و رویای نان به کارگردانی رضا محمدی و یک اثر دیگر با عنوان بالانس به تهیه کنندگی و کارگردانی برزان رستمی دیده می شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: در بخش اکران اصلی و مسیر تجربه دو اثر تولیدی حوزه هنری استان کردستان به کارگردانی هنرمند بانه ای رضا محمدی با عناوین داستان کوتاه و رد پا نیز در بین 16 اثر انتخاب شده حضور دارند.

لطفی گفت: در دوره های گذشته جشنواره با توجه به حمایت هایی که از طرف رئیس حوزه هنری استان از روند تولید فیلم های کوتاه و 100 ثانیه ای صورت می گیرد اتفاقات بسیار خوبی در بخش تولید آثار صورت گرفته است و هم اکنون هنرمندان فیلمساز استان کردستان از جایگاه بسیار ارزشمندی در بخش تولید فیلم کوتاه در کشور وجهان برخوردارند.

وی انیمیشن را یکی از بخش های بسیار تأثیرگذار در بخش فیلم های کوتاه عنوان نمود و گفت: در دوره یازدهم جشنواره 100 ، در بین آثار برگزیده نهایی سه اثر تولیدی حوزه هنری کردستان عناوین برتر بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی جشنواره را از آن خود کردند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از 8 تا 10 اسفند ماه 97 به دبیری علی قربانی در تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز