امروزدر خرم آباد ؛

پیکرمطهر شهید سرگرد "جابربیرانوند"تشییع شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۶:۰۲
کد خبر: ۸۱۳۶۰۰
پیکرمطهر شهید سرگرد جابربیرانوندتشییع شد
صبح امروز در مراسمی باحضور مسئولین ومردم شهید پرور پیکرشهید سرگرد جابربیرانوند در خرم آباد تشییع وبه خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛صبح روز یکشنبه مراسم تشییع پیکر  شهیدسرافراز جابربیرانوند  با بدرقه نظامی از محل ستاد فرماندهی انتظامی لرستان آغاز و پیکر مطهر ایشان بر روی دستان مردم خرم آباد تشییع و در گلزار شهدای خرم‌آباد آرام گرفت.

این مراسم با حضورآیت الله سید احمد میرعمادی  نماینده ولی فقیه در لرستان  وسردار حاجی محمد مهدیان نسب  فرمانده انتظامی لرستان وجمعی دیگراز  مسئولان  استانی  در ستاد فرماندهی انتظامی برگزارشد.

یادآوری  می‌شود ؛چهارشنبه، 17 بهمن‌ماه  مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت‌زنی در محله «دره گرم» به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌ محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند.

مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌ بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود.

در این درگیری، «نجم الدین باوی» از سربازان  نیروی انتظامی واهل خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین «جابر بیرانوند»  افسر ناجا اهل لرستان نیز به‌شدت مجروح شد که پس از انتقال وی به بیمارستان ولیعصر(عج) ناجا روز جمعه بیست و ششم بهمن ماه به شهادت رسید.

 

 

نظر شما