استاندار لرستان :

لزوم واگذاری پروژه های عمرانی لرستان به بخش خصوصی/ تنگ‎نظری و رقابت‎های داخلی کنار گذاشته شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۰:۳۸
کد خبر: ۸۱۳۷۴۸
لزوم واگذاری پروژه های عمرانی لرستان به بخش خصوصی/ تنگ‎نظری و رقابت‎های داخلی کنار گذاشته شود
"سید موسی خادمی " برلزوم واگذاری پروژه های عمرانی لرستان به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی که روز یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ضمن اشاره به هدف‎گذاری دولت در خصوص واگذاری پروژه هابه بخش خصوصی  ،اظهارکرد: از ابتدای سال جاری معادل 30 درصد  طرح‎های عمرانی  که حدود  76 میلیارد  تومان بود برای واگذاری به بخش خصوصی هدفگذاری شد.

او با بیان اینکه این امر به دستگاه های اجرایی اعلام شده است و دستگاهها حداقل 30 درصداعتبارات عمرانی  را واگذار کنند،افزود:شرایط واگذاری راحت‎تر شده و دستگاه‎ها نباید مانع این کار شوند لذا در این خصوص رویکرد ارگان‎ها باید تغییر کرده  ودر واگذاری طرح ها  تنگ‎نظری و رقابت‎های داخلی کنار گذاشته شود.

خادمی طراحی سامانه رصد پروژه‎های کلیدی استان را اقدام موثری در ثبت پروژه ها عنوان کرد ویادآورشد: اطلاعات پروژه‎ها توسط دستگاه های اجرایی باید به صورت مستمر در این سامانه وارد شوند.

به گفته او در این سامانه می توان به  صورت ماهیانه پروژه‎ها را رصد کردهمچنین میزان اعتبار و پیشرفت فیزیکی این طرح‎ها قابل بررسی است.

استاندار لرستان درخصوص موزه آب  ، تصریح کرد: ایجاد موزه آب مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی بوده وجزء پروژه های کلیدی استان است و پیگیری‎های زیادی  برای آن به عمل آمده است .

خادمی اضافه کرد: سرمایه گذار موزه آب را تکمیل کرده  و به مدت 10سال از آن استفاده می کندو منابع طبیعی نیز کارهای قانونی خود را انجام دهد تا سرمایه گذار کارش را انجام دهد ودرنهایت سرمایه گذار موزه را به آب منطقه ایی تحویل می دهد.

 

نظر شما