معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

دومین جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه برگزار خواهد شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۳:۰۴
کد خبر: ۸۱۳۷۶۱
دومین جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه برگزار خواهد شد
جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم برگزار شد و مردم با وجو مشکلات زیاد و تحریم‌ها با حضور پرشور خود بار دیگر به دشمنان ثابت کردند در راه خود مقاوم و استوار ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه گفت: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون اردیبهشت ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

3049479

 او افزود: حضور استاندار کرمانشاه برای این استان یک فرصت است و باید قدردان آن بود و از این ظرفیت باید برای توسعه استان استفاده گرفت.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون همزمان با هفته فرهنگی و هنری استان کرمانشاه در اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

دارابی ادامه داد: برگزاری این جشنواره گامی مهم در توسعه صنعت پویانمایی کشور شود و موجب نشاط برای مردم استان کرمانشاه است.

او افزود: باید این جشنواره تصویری زیبایی از استان کرمانشاه برای مردم کشور نشان دهد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: در حاشیه این جشنواره هنرمندان سراسر کشور در همه نقاط استان کرمانشاه از جمله مناطق زلزله‌زده برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌کنند.

دارابی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان کرمانشاه برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره عنوان کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌های ملی در استان‌ها موجب معرفی ظرفیت‌های استان کرمانشاه  و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه برای ساکنان آن استان می‌شود.

او افزود: حدود ۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در این جشنواره حضور خواهند داشت و از آنها می‌خواهیم تا هر استان یک برنامه از تصویر زیبای کرمانشاه را تهیه کنند و بهترین‌ برنامه‌ها انتخاب و بر روی آنتن سراسری خواهند رفت.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت برگزاری این جشنواره در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره هر یک سفیران و مبلغانی برای معرفی کرمانشاه می‌شوند.

دارابی ادامه داد: ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور داریم که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌کنند و این امر یک ظرفیت بزرگ برای معرفی استان کرمانشاه است.

او افزود: وحدت و همدلی از دستاوردهای این جشنواره است که توانمندی‌های استان کرمانشاه در این جشنواره به خوبی معرفی می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم برگزار شد و مردم با وجو مشکلات زیاد و تحریم‌ها با حضور پرشور خود بار دیگر به دشمنان ثابت کردند در راه خود مقاوم و استوار ایستاده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز