شهردار خرم آباد خبر داد:

تکذیب استخدام های فامیلی و رابطه ای در شهرداری خرم آباد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۷:۰۸
کد خبر: ۸۱۳۸۴۰
تکذیب استخدام های فامیلی و رابطه ای در شهرداری خرم آباد
شهردار خرم آبادگفت :استخدام های سفارشی در شهرداری کذب محض است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،وحید رشیدی شهردار خرم آباد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آبادشایعات استخدام های رابطه ی در شهرداری را به شدت تکذیب و آن را زاییده افکار مشوش برخی هنجار شکنان شهردای عنوان کرد.

وحید رشیدی توجه به محلات محروم را از برنامه های آتی مدیریت شهری خرم آباد دانست و گفت:یکی از اولویت های شورای شهر و مدیریت شهری کنونی ایجاد موازنه و عدالت در توجه به مناطق مختلف شهر است و در این راستا نیز در برنامه پنج ساله شهرداری تدابیری اندیشیده شده است

وی افزود: تعریض و بهسازی معابر قدیمی و خاکی ، توسعه فضای سبز و احداث بوستانهای محله ای و کمک به نوسازی بافتهای فرسوده از جمله برنامه های شهرداری در راستای توسعه و آبادانی مناطق محروم شهر هستند.

وی مقایسه محلات در توسعه مدیریت شهری ،عمران و آبادانی را در توزیع اعتبارات عمرانی بستگی به میزان برنامه مدیران مناطق یادشده و حجم فعالیتها عنوان کرد.

شهردارخرم آباد گفت :پشت بازار در  منطقه دو وجود دارد  و ماسور در منطقه سه شهرداری است . واین درخواستی است که مدیران مناطق به سازمان عمران برای توسعه منطقه خود داده وامری طبیعی و ضروری است .

وی با انتقاد از برخی  ناملایمت ها نسبت به ماسور گفت :در ماسور حتی یک متر پیاد رو سازی نشده و اتاق بازگانی در ارتباط با جذب سرمایه گذار تاکید جدی بر زیبا سازی ورودری های شهر از سمت ماسور دارد وسرمایه گذار و گردشگران از سمت منطقه ماسور به خرم آباد آمده و در حقیقت ماسور می تواند در جذب در آمد پایدار از گردشگران تاثیر گذار باشد .

و اگر کاری در سطح شهرانجام  شده باشد متعلق به همه است و اگر قصوری هم  بوده در این مورد همه ما در عدم مدیریت صحیح شهری سهیم هستیم .  

وی در ارتباط برخی شایعات در فضای مجازی در ارتباط با لیست چند نفره استخدامی در شهردای گفت :بنده سعی می کنم در فضای مجازی حضور نداشته باشم و متاسفانه این خبر کاملا جهت دار وشیطنت برخی از همکاران در بدنه شهرداری برای تخریب و سهم خواهی ها ی جهت دار بوده واین بد اخلاقی ها متاسفانه در این دو سال در عدم توسعه شهر بسیار عذاب اور است .

رشیدی افزود : برخی از اسامی مربوط به استخدام های ادوارگذشته شهرداری  بوده و در بسیاری از موارد شیطنت ها و بد اخلاقی ها غیر قابل توجیه است .

شهردار افزود :استخدام های شهرداری از طریق وزارت کشور ،استانداری و خدمات کشوری است و استخدام ها به صورت حجمی و شرکتی بوده و همه استخدام ها با مجوز قانونی و مجاری قانون صورت گرفته است .

وی برخی از استخدام های یادشده را قانونی عنوان کرد که از طریق استانداری ویا وزارت کشور به شکل کاملا مستند استخدام شده و هیچگونه دخل و تصرفی شهرداری در این استخدام ها نداشته و نخواهد داشت .

وی افزود :وحیدرشیدی تا زمانی در شهرداری خدمتگزار است تحت هیچ شرایطی  نیروی از نزدیکان خود را به شهرداری اضافه نمی کند ودر چارچوب قانون از استخدام های قانونی و فرزندان شهدا و ایثارگر حمایت کرده و می کند .

وی حضور نیرودر شهرداری در برخی مشاغل اجرایی را ضروری دانست ودر جواب رئیس شورای شهر مبنی بر جابجایی  های نیروهای اجرایی در پست های ادارای از رستمی به شدت انتقاد کرد.

وی همچنین از رفع مشکل منطقه خایدالو و جلسه با معتمدین این منطقه جهت رفع مشکلات  آسفالت و دیگر مشکلات این منطقه با مساعدت شورای شهر خبر داد .  

رشیدی سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری را سازمانی در امد زا و خدماتی عنوان کرد که در تقابل با هیچ سازمانی از شهرداری نبوده و انتقادات برخی از اعضای شورای شهر در ارتباط با توجه خاص به این سازمان را غیر واقعی  عنوان کرد .

 

خبر :محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز