رئیس حورزه هنری استان کرمانشاه:

کرمانشاه امن‌ترین استان ایران است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۴:۲۶
کد خبر: ۸۱۴۰۱۴
کرمانشاه امن‌ترین استان ایران است
ایران جزو امن‌ترین کشور جهان می‌باشد و آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی «مرز امن» امروز 29 بهمن 1397 در حورزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ افشین آزادی رئیس حورزه هنری استان کرمانشاه در این آئین رونمایی از پوستر مرز امن گفت: نگاه حوزه هنری تمدنی است و این نگاه به فرهنگ و نگاه انقلابی دارد.

photo_2019-02-18_11-38-06

او افزود: هرچند امروزه خودمان نیاز به بازخوانی داریم و  نگاه بیرونی و نگاه درونی داریم و از نظر بیرونی  نگاه خوی وجود دارد و اما نگاه داخلی باید عملکرد خودمان را مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس حورزه هنری استان کرمانشاه گفت: 40 سال مرز کشورمان امن است در تمامی مرزهای کشورمان امنیت وجود دارد.

آزادی ادامه داد: ما برای حفظ مرزها و امنیت آنان و دفاع از کیان‌مان جوانانی را نثار کرده‌ایم و در  حالی که کشورهای همسایه ایران، امن نیست و امنیت ندارند.

رئیس حورزه هنری استان کرمانشاه گفت: ایران جزو امن‌ترین کشور جهان می‌باشد و کرمانشاه جزو سه استان  امن کشورمان است.

آزادی ادامه داد:  فراخوان نخستین جشنواره سراسری 40 سال مرز امن در ضمینه پوستر و کارتون  را حوزه هنری استان کرمانشاه طراحی کرده است.

او افزود: حوزه هنری استان کرمانشاه در آینده هم این جشنواره را بین‌المللی برگزار خواهد کرد و قصد داریم با کشورهای همسایه به ویژه ترکیه و عراق برگزار نمایم.

سروش معاون فرهنگی حوزه هنری گفت: روزنامه‌نگاران باید توانمندی استان کرمانشاه را بیشتر از این بشناسانند.

او افزود: روزنامه‌نگاران کرمانشاهی علاوه بر نویسندگی، گزارش‌نویسی، داستان نویسی، بیشتر آنان هنرمند هم هستند.

معاون فرهنگی حوزه هنری گفت: امروزه امنیت مرز اهمیت زیاد دارد و این مسئله توسط هنرمندان در این جشنواره دیده شود و این اتفاق خرسند را به صورت جشنواره ملی برگزار خواهیم کرد.

فخرالدین دوست محمد دبیر اجرای این جشنواره گفت: رقابت ملی داشته باشیم سطح کمی و کیفی استان کرمانشاه در رقابت با هنرمندان سراسری قرار گیرند.

او افزود: همیشه ترسی نزد هنرمندان و برگزار کنندگان وجود داشته و  هنوز هم دارد  که باور خودشان این  توان و ظرفیت ملی را ندارند ولی هنرمندان کرمانشاه توانمند هستند و توان برگزاری جشنواره‌های فرا ملی را دارند.

دوست محمد ادامه داد: امروزه با برگزاری این جشنواره توسط حوزه هنری استان کرمانشاه تلاش مرزداران و مرزبان جمهوری اسلامی انعکاس پیدا می‌کند آن هم با زبان هنر که نقش مهمی ایفاد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز