معاون جهاد کشاورزی اردبیل؛

۵ هزار طرح در اردبیل تسهیلات کارآفرینی و تولید دریافت کرده اند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۱:۵۹
کد خبر: ۸۱۴۰۹۷
۵ هزار طرح در اردبیل تسهیلات کارآفرینی و تولید دریافت کرده اند
معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نزدیک به ۵ هزار طرح موفق به دریافت تسهیلات برای کار آفرینی و تولید شده اند.

به گزارش برنا، محسن مصطفایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در طی دو سال گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۶ طرح در ارتباط با مشاغل خانگی و اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری و همچنین رونق تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط به بانک‌های عامل معرفی شده بودند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۹۴ طرح موفق به دریافت تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی خود شدند.

وی بیان کرد: این واحد‌ها در حال حاضر توانسته اند برای تعداد بیش از هزار و ۲۴ نفر به صورت غیر مستقیم و برای تعداد ۵۱۲ نفر به صورت مستقیم کار آفرینی ثابت ایجاد نمایند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای راه اندازی این تعداد از واحد‌ها در مجموع ۳ هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال تسیهلات پرداخت شده است.

مصطفایی در خصوص پرداخت تسهیلات برای توسعه اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری نیز افزود: در مجموع تعداد ۹۷۰ طرح در رسته‌های دام و طیور، صنایع غذایی و تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، تولیدات گیاهی، شیلات و آبزی پروری و مکانیزاسیون کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شده بود که از این میزان نیز تعداد ۳۹۰ طرح موفق شدند با راه اندازی واحد‌های خود برای تعداد هزار و ۲۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد نمایند و برای راه اندازی این تعداد از طرح‌ها در مجموع بیش از ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بانک‌های کشاورزی، صندوق کار آفرینی امید، توسعه تعاون و پست بانک با اعطای ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در مجموع ۳۹۰ طرح را با اشتغالزایی ۲ هزار و ۲۳ نفر حمایت و پشتیبانی کردند که در این بین بانک کشاورزی با پشتیبانی ۲۶۲ طرح بیشترین میزان حمایت از این طرح‌ها را در بین دیگر بانک‌ها داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز