درمراسمی انجام گرفت؛

رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۵:۳۶
کد خبر: ۸۱۴۱۸۶
رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی
در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و ریاست دانشکده فنی و حرفه ای پسرانه خرم آباد از پوستر سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن تشکر از همکاری دانشکده فنی و حرفه ای پسرانه ی خرم آباد در برگزاری این جشنواره، گفت:لباس یکی از مهمترین موضوعات حوزه فردی و اجتماعی انسان است.

حجت الاسلام حمید رضا حنان افزود:این جشنواره با هدف بالاتر بردن کیفیت مد و لباس ایرانی و اسلامی چه از نظر شکل و چه از نظر محتوا برگزار می شود و حضور یک مرکز علمی و آموزشی در برگزاری این رویداد، جنبه ی پژوهشی آن را پر رنگ تر و اثر گذاری آن را بیشتر می کند.

اودر بخش دیگری از سخنان خود منفک کردن فرهنگ ملی و دینی از یکدیگر را اشتباه خواند و ابراز داشت:متاسفانه عده ای با تکیه بر موضوعات ملی،فرهنگ دینی را رد می کنند و در مقابل عده ای دیگر هستند که فرهنگ ملی را قبول نداشته و بر فرهنگ دینی تاکید دارند،هر دوی این دیدگاه ها ناقص و شکست خورده است زیرا تلفیق فرهنگ دینی و ملی یا بهتر بگویم ایرانی و اسلامی کامل ترین شکل مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

در بخش دیگری از این نشست،قائدرحمت،رییس دانشکده فنی و حرفه ای پسرانه ی خرم آباد، ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان،گفت:این دانشکده با نگاه علمی به موضوع مد و لباس ایرانی و اسلامی،به دنبال پیاده کردن یک روش دانشگاهی در این خصوص است.

در ادامه ی این مراسم از پوستر سومین جشنواره ی مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان لرستان که توسط پروین مراحمی طراحی شده است،رونمایی گردید و تفاهم نامه های لازم بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دانشکده ی فنی و حرفه ای پسرانه ی خرم آباد رد و بدل شد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز