شهردار سنندج اعلام کرد:

لایحه بودجه سال ۹۸تقدیم شورای شهر سنندج شد/ افزایش ۲۱ درصدی بودجه سال ۹۸ نسبت به سال گذشته

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۹:۱۳
کد خبر: ۸۱۴۳۷۱
لایحه بودجه سال ۹۸تقدیم شورای شهر سنندج شد/ افزایش ۲۱ درصدی بودجه سال ۹۸ نسبت به سال گذشته
شهردار سنندج از افزایش بیش از 21 درصدی لایحه بودجه سال 98 نسبت به سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: روند تدوین بودجه سال 98شهرداری سنندج از آذر ماه سال جاری آغاز شد و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر سنندج ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حشمت اله صیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تقدیم لایحه بودجه سال 98 به شورای شهر سنندج خبرداد و گفت: در راستای تهیه و تدوین لایحه بودجه سالانه؛ مناطق، نواحی و سازمان های تابعه شهرداری با تشکیل جلسات متعدد، بودجه مورد نیاز خود را تهیه و تنظیم می کنند.

شهردار سنندج عنوان کرد: پس از تهیه و تدوین بودجه هر منطقه و سازمان به شهرداری مرکزی ارسال و با برگزاری جلسات متعدد با حضور مدیران و کارشناسان مجرب بودجه سال 98 شهرداری سنندج تهیه وتدوین شد.

وی افزود: بودجه کلی تعیین شده در شهرداری جهت تایید نهایی در شورای معاونین مورد بررسی قرار گرفت و پس از تایید نهایی جهت تصویب تقدیم شورای شهر شد.

صیدی با بیان اینکه بودجه سال 98 نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است، گفت: بودجه پیشنهادی کلی شهرداری سنندج سال98، 235 میلیارد و 659 میلیون و 100 هزار تومان بوده درحالیکه بودجه سال 97، 217 میلیارد و 684 میلیون و 100 هزار تومان بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: متعادل سازی بودجه و انضباط مالی در مدیریت شهری به منظور کاهش هزینه ها و تعیین محورهای توسعه در مناطق مختلف سطح شهر از مهم ترین اهداف بودجه تودین شده سال آینده شهرداری سنندج است.

شهردار سنندج گفت: با برنامه ریزی وتلاش دو چندان بتوانیم سال آینده نسبت به تحقق کل بودجه گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز