وزیر صنعت در کرمان:

اولویت اشتغال معادن و کارخانجات در هر منطقه باید به‌کارگیری نیروی‌های بومی باشد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰:۴۸
کد خبر: ۸۱۴۴۴۶
اولویت اشتغال معادن و کارخانجات  در هر منطقه باید به‌کارگیری نیروی‌های بومی باشد
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت معادن و کارخانجات در هر منطقه در به‌کارگیری نیروی اشتغال بومی باید باشد گفت: ابلاغ کردیم حساب و کتاب معادن هم باید در استان‌های خودشان باشد تا برای آن استان رونق اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا رحمانی صبح امروز در جمع مردم معترض روستاهای اطراف معدن چاه فیروزه با بیان اینکه معادن منطقه باید فعال شود و از برنامه خیلی عقب است اظهار داشت: باید برای مردم شغل و درآمد ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اولویت معادن و کارخانجات در هر منطقه در به‌کارگیری نیروی اشتغال بومی باید باشد گفت: ابلاغ کردیم حساب و کتاب معادن هم باید در استان‌های خودشان باشد تا برای آن استان رونق اقتصادی ایجاد کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه معادن متعلق به مردم در هر منطقه هستند و باید مردم مناطق حاشیه معدن را راضی نگه داشت افزود: مردم باید احساس کنند تا معادن و سرمایه‌گذار آنها از خودشان است تا در این زمینه همکاری کنند.

رحمانی با تاکید بر اینکه به نفع شرکت‌های بهره‌بردار است که از نیروی بومی بهره بگیرند بیان کرد: استفاده از نیروهای بومی باعث می‌شود تا از بسیاری از هزینه‌ها چون اسکان و دیگر هزینه‌ها جلوگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز