از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته؛

بانوی کاراته کای کردستان جایگاه دوم رنکینگ سوپر لیگ کاراته کشور کسب کرد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۷:۰۲
کد خبر: ۸۱۴۴۹۵
بانوی کاراته کای کردستان جایگاه دوم رنکینگ سوپر لیگ کاراته کشور کسب کرد
شادی شریعتی کاراته کای کردستانی در رنکینگ اعلامی از سوی فدراسیون کاراته کشور در جایگاه دوم سوپر لیگ کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشور رنکینگ هفته سوم سوپر لیگ بانوان تا هفته سوم این رقابت ها را اعلام کرد.

بر این اساس سازمان لیگ فدراسیون کاراته سه نفر برتر رنکینگ دو بخش کاتا و کومیته سوپر لیگ را اعلام کرد و طی آن شادی شریعتی کاراته کای کردستانی عضو باشگاه سکوتی حاضر در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور در وزن آزاد این رنکینگ جایگاه دوم کومیته انفرادی را کسب کرد.

شریعتی با چهار برد از شش بازی و کسب امتیاز 92 پس از یلدا مهین کاراته کای باشگاه صرافی بهنام که موفق شد 125 امتیاز را بدست آورد در جایگاه دوم رنکینگ وزن آزاد سوپر لیگ کاراته بانوان کشور قرار گرفت و توانست جایگاه سومی دروه قبلی خود را ارتقاء دهد.

این کاراته کای کردستانی سال گذشته نیز جایگاه سوم رنکینگ سوپر لیگ کاراته بانوان را در قالب تیم نارین صنعت کردستان بدست آورد.

شادی شریعتی نشان برنز وزن 68+ کیلوگرم رقابت های لیگ کاراته وان زیر 23 سال کشور را که در بهمن ماه سال جاری برگزار شد در کارنامه خود دارد.

رنکینگ رقابت های سوپر لیگ کاراته بانوان کشور در دوره های زمانی یک ماهه از سوی سازمان لیگ کاراته کشور اعلام و طی آن جایگاه های کاراته کاها در طول زمان برگزاری لیگ مشخص می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز