اواخر این هفته: سومین جشنواره برف و اسکی ارومیه در پیست اسکی خوشاکو برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷:۳۳
کد خبر: ۸۱۴۵۱۳
اواخر این هفته: سومین جشنواره برف و اسکی ارومیه در پیست اسکی خوشاکو برگزار می شود
سومین جشنواره برف و اسکی ارومیه اواخر این هفته در پیست اسکی خوشاکو برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده با اعلام این خبر گفت : برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های فصلی بمنظور ایجاد زمینه رشد و توسعه گردشگری استان یکی از سیاست های این اداره کل می باشد و برهمین اساس امسال سومین جشنواره برف و اسکی ارومیه برگزار می شود.

معاون گردشگری استان افزود : با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با نهادهای اجرایی و دستگاه های اداری ذی ربط ، جمعه این هفته  سومین جشنواره برف و اسکی در پیست اسکی خوشاکوی ارومیه برگزار می شود .

او اضافه کرد : برای برگزاری این جشنواره ادارات و نهادهای مختلفی از جمله : بخشداری سیلوانا ، هنگ مرزی نیروی انتظامی ، فرمانداری ارومیه و اداره کل ورزش و جوانان  استان ، امور عشایر ، شهرداری ارومیه ، صدا و سیما ، پلیس راه ، نیروی انتظامی ، راهداری ، هواشناسی ، هلال احمر ، فرهنگ و ارشاد اسلامی هیئت اسکی استان و انجمن های بخش خصوصی با این اداره کل تشریک مساعی دارند و بمنظور بررسی آخرین هماهنگی های مد نظر ، فردا نیز جلسه ای با حضور نمایندگان این دستگاه ها در این اداره کل برگزار می شود.

او در خصوص اهداف این جشنواره اظهار داشت : هدف از برگزاری این جشنواره فراهم ساختن فضایی سالم و پر نشاط برای عموم شهروندان و خانواده ها و افزایش نشاط اجتماعی و همچنین معرفی ظرفیتها و استعداد های ارومیه در زمینه جذابیت ها و تنوع گردشگری می باشد.

خضرزاده همچنین در خصوص محتوای این جشنواره گفت : ساخت آدمکهای برفی ، برگزاری اسکی ، برف پیمایی ، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله بخشهای این جشنواره است ضمن اینکه در حاشیه محل برگزاری جشنواره ، غذاها و سوغات بومی – محلی عرضه خواهد شد .

او ادامه داد : بهمن جلسه دیگری امروز سه شنبه مورخ 30/11/97 با حضور دست اندر کاران برگزاری این جشنواره در محل این اداره کل برگزار شده و نسبت به رفع مشکلات احتمالی و تسهیل در اجرای جشنواره تقسیم وظایف گردید .

لازم به توضیح است پیست اسکی خوشاکو که روستایی به همین نام و در فاصله 40 کیلومتری غرب ارومیه در منطقه راژان واقع شده است یکی از پیست های اسکی شاخص کشور به شمار می آید.

از عموم علاقه مندان ، شهروندان محترم به دستگاه های اجرایی دعوت به عمل می آید از جشنواره و برنامه های متنوع پیش بینی شده بازدید و بر رونق این جشنواره بیافزاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز