مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

بیشترین مخاطبین کتابخانه های عمومی استان کودکان و نوجوانان هستند /داستان و رمان بیشترین کتب امانتی

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲:۵۰
کد خبر: ۸۱۴۵۵۱
بیشترین مخاطبین کتابخانه های عمومی استان کودکان و نوجوانان هستند /داستان و رمان بیشترین کتب امانتی
فرشته طهماسبی گفت: بیشترین مخاطبین کتابخانه های عمومی لرستان کودکان و نوجوانان بوده و رمان و داستان کتاب هایی هستند که بیشترین امانت را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ طهماسبی در آئین تجلیل از مژگان شیخی، نویسنده برجسته ادبیات کودک و نوجوان با حضور فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان؛ قاسم ولی زاده، مدیرکل امور اجتماعی استانداری؛ اسد عبدالهی، فرماندار شهرستان خرم آباد؛ ولی اله رستمی نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد؛ صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان؛ جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد؛ کتابداران؛ نویسندگان؛ علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان هلال احمر استان لرستان برگزار شده بود  ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین، به موفقیت مژگان شیخی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این نویسنده برجسته دارای بیش از 200 عنوان تالیف و ترجمه است.

او افزود: رمز موفقیت شیخی، در ارتباط دو سویه با مخاطبین خود که اغلب کودک و نوجوان هستند می باشد و وی توانسته با زبانی ساده و قابل فهم پاسخگوی نیاز آنها باشد.

طهماسبی با بیان اینکه شیخی در آثار خود از ارزش های دینی و مذهبی استفاده می کند،  تصریح کرد: این نویسنده علاوه بر این، در زنده نگه داشتن ادبیات کلاسیک و کهن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در پایان تصریح کرد: بیشترین مخاطبین کتابخانه های عمومی استان، کودکان و نوجوانان هستند و کتاب هایی که بیشترین امانت را دارند، رمان و داستان می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز