نماینده مشهد در مسابقات قهرمانی شنای هنری کشور درخشید

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵:۱۶
کد خبر: ۸۱۴۵۷۲
نماینده مشهد در مسابقات قهرمانی شنای هنری کشور درخشید
تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد در مسابقات جام کشور و قهرمانی کشور شنای هنری در تهران، موفق به کسب مدال در همه رده های سنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این دوره از مسابقات، در گروه سنی زیر ١٢ سال از تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد الینا غفوریان تیماجی در رشته سولو و الینا غفوریان تیماجی و ملینا مظاهری در رشته دوئت به مقام قهرمانی دست یافتند همچنین نماینده مشهد در رشته روتین تیمی با ترکیب الینا غفوریان تیماجی، ملینا مظاهری، پارمیدا پورحسینی، دنیا اکرمی، مهدیسا جوادی، پریسا افچنگی و نیکو مظفری موفق به کسب مدال طلا تیمی شد.

در گروه سنی ١٣-١۵ سال از تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد الینا حاجی بابایی در رشته سولو و کیمیا جلالیان و الینا حاجی بابایی در رشته دوئت به مقام سوم دست یافتند همچنین این تیم در بخش تیمی با الینا حاجی بابایی، کیمیا جلالیان، یلدا امینی، شهزاد فخلعی، الا صداقتی، زهرا پردلان، پرنیان لعل عوض پور، نازنین معاون و صوفیا یوسفی موفق به کسب مدال نقره تیمی شد.

در گروه سنی ١۶-١٨ سال از تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد سیمین صابری امرغان و فاطمه زرگران در رشته سولو به ترتیب دوم و سوم شدند و سیمین صابری و فاطمه زرگران در رشته دوئت به مقام قهرمانی دست یافتند همچنین تیم بانوان شهید هاشمی نژاد مشهد در بخش تیمی با ترکیب سیمین صابری امرغان، فاطمه زرگران، فرزانه زرگران و صفیه ابراهیم پور موفق به کسب مدال نقره تیمی شد.

همچنین در گروه سنی ١٩ سال به بالا از این تیم کیمیا مجیدی و غزاله پویامنش در رشته دوئت موفق به کسب مقام برنز شدند.

در پایان نیز تیم شهید هاشمی نژاد مشهد به مربیگری نیلوفر اسماعیلی، موفق به کسب کاپ قهرمانی در گروه سنی زیر ١٢ سال، کاپ نایب قهرمانی در گروه سنی ١٣-١۵ سال، کاپ قهرمانی در گروه سنی ١۶-١٨ سال و کاپ برنز در گروه سنی ١٩ سال به بالا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز