استاندار مرکزی:

از ظرفیت خیران برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی استفاده شود

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۴:۵۱
کد خبر: ۸۱۴۵۸۷
از ظرفیت خیران برای رفع مشکلات  فضاهای آموزشی استفاده شود
استاندار مرکزی گفت: تعریف ردیف اعتبار مشخص در بودجه سال آینده توسط شورای برنامه ریزی برای کاهش مشکلات اداره کل آموزش و پرورش این استان ضروری است.

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: فرمانداران برای کاهش مشکلات اداره کل آموزش و پرورش و افزایش ارایه خدمت به دانش آموزان از محل اعتبارات شهرستانی منابع مالی را به این دستگاه اختصاص دهند.

وی ادامه داد: روسای مدیریت شهرستانی استان مرکزی نیز باید تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار مرکزی یاد آور شد: 20 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و مقاوم سازی 2 هزار و 107 فضای آموزشی آموزش و پرورش استان در سال جاری اختصاص یافته که به صورت میانگین حدود 10 میلیون ریال به هر فضا اختصاص می یابد که با توجه به نیازهای این واحدها ناچیز است.

آقازاده گفت: نیاز است ضمن اختصاص اعتبار به آموزش و پرورش استان مرکزی در سال آینده از ظرفیت های مردمی و خیران نیز برای رفع مشکلات و بازسازی فضاهای آموزشی استان استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی سال نو کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند با بهره گیری از تمام امکانات و بسیج منابع استانی در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد.

استاندار مرکزی با یادآوری سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی افزود: بهره برداری از طرح کوی کوثر اراک از جمله برنامه های وزیر به استان است و امید می رود که در این سفر مجوز اختصاص زمین با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش اختصاص یافته و فضای آموزشی در این منطقه با کمک اداره کل نوسازی مدارس و استانداری سال آینده به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز