معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

محرومیت برای نشریاتی که به صورت مستقیم از ادارات آگهی دولتی دریافت کنند

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۸:۴۹
کد خبر: ۸۱۴۶۰۷
محرومیت برای نشریاتی که به صورت مستقیم از ادارات آگهی دولتی دریافت کنند
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: نشریاتی که آگهی های دولتی را به طور مستقیم و بدون تخصیص شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه ها پذیرش و درج کنند تا سه ماه از دریافت آگهی محروم خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبید رستمی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با صاحب نظران اصحاب رسانه های کردستان که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: این اداره کل از تمام بخش های رسانه از جمله توزیع یکسان آگهی های دولتی میان آنها حمایت خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه طبق این دستورالعمل هر سه ماه یکبار آگهی های توزیع شده در نشریات احصا می شود، عنوان کرد: با اجرای شاخص های تعیین شده در این دستور العمل می توانیم به سمت عدالت در توزیع آگهی های دولتی در رسانه ها حرکت کنیم.

وی افزود: در صورتی که ادارات خود به طور مستقیم اقدام به ارسال آگهی به نشریات کرده باشند به استانداری معرفی می شوند تا برخوردهای لازم با آنها صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: بر اساس این دستورالعمل نشریاتی که آگهی های دولتی را به طور مستقیم و بدون تخصیص شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه ها پذیرش و درج کنند تا سه ماه از دریافت آگهی محروم خواهند شد.

رستمی گفت: اگر تمام آگهی های دولتی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شود و نشریات بطور مستقیم دریافت نکنند قطعا این آگهی ها به طور مساوی در بین آنها توزیع ‌خواهد شد. 

وی از فعالان عرصه رسانه درخواست کرد تا نظرات خود را در ارتباط با این‌دستورالعمل در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: فعالان رسانه ای استان خواستار حضور نماینده هایی از هفته نامه ها و روزنامه های استان در کارگروه توزیع آگهی های دولتی شدند و بر توجه و ‌اهمیت به اینکه روزنامه های ‌سراسری به چه میزان در استان آگهی های دولتی دریافت می کنند، تاکید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز