بهرام آقاخانی :

ورزش و جوانان استان اردبیل از ایده های مبتکرانه جوانان حمایت می کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۴۶۱۱
ورزش و جوانان استان اردبیل از ایده های مبتکرانه جوانان حمایت می کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ایده های مبتکرانه و خلاقانه جوانان که منجر به اشتغالزایی شود حمایت می کنیم.

به گزارش برنا،طی مراسمی که با حضورآقاخانی مدیرکل و نگاهی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و رئیس پارک علم وفناوری استان اردبیل برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ابراهیم پور رئیس پارک علم وفناوری استان اردبیل که همواره برای حمایت از جوانان خلاق و ایده آور تلاش کرده وحامی جوانان بوده بااهدای لوح سپاس تجلیل کرد .

بهرام آقاخانی در این مراسم که درپارک علم وفناوری استان اردبیل برگزار شد بااشاره به ایده های نو وسودآورگفت : از ایده های مبتکرانه ، نو و خلاقانه جوانان که منجر به اشتغالزایی در استان و کسب درآمد شود استقبال و با اعطای تسهیلات و وام حمایت می کنیم .

وی تصریح کرد : جوانانی که در پارک علم وفناوری فعالیت دارند و با یک ایده نو وارد کسب و کار شدند بسیار توانمند هستند و در واقع گلچینی از جوانان توانمند را می توان در پارک علم وفناوری پیداکرد ماهم در راستای پیشرفت کاری و به ثمر رساندن ایده ها از این جوانان بااعطای وام و تهسیلات حمایت خواهیم کرد .

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گفت : در راستای حمایت از جوانان ، اداره کل ورزش و جوانان و پارک علم وفناوری استان جلسه مشترکی با دبیران سمن ها و هیات های ورزشی در روزهای آتی خواهد داشت .

در ادامه ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تجاری سازی ایده ها وطرح ها در شرکت های مرتبط با پارک علم وفناوری را ضروری دانست و گفت: تجاری سازی ایده های موجود در ارزآوری و سودمناسب راهگشا خواهد بود.

وی افزود: ۵۳ نفر از جوانان در پارک علم وفناوری در زمینه استارتاپ ویکندها فعالیت می کنند که لازم است از این جوانان حمایت شود .

همچنین در پایان این جلسه از ۹ نفر از جوانان فعال استارتاپ ویکند تجلیل وقدردانی شد .

 
 

 

نظر شما