در پی حادثه واژگونی مینی‌بوس معلمان در گناباد؛

حال عمومی۸ معلم مصدوم خوب است / ۳ نفر هنوز مرخص نشده اند

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸:۲۴
کد خبر: ۸۱۴۶۹۰
حال عمومی۸ معلم مصدوم خوب است / ۳ نفر هنوز مرخص نشده اند
رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: حال عمومی همه معلمان مصدوم‌ در حادثه واژگونی مینی‌بوس خوب است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس عبادی گفت: تاکنون 8 نفر از معلمان پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند و 3 نفر دیگر نیز تحت مراقبت‌های حمایتی قرار دارند. به دلیل حساسیت موضوع، تمام کادر درمانی این بیمارستان اعم از پزشک و پرستار در حال انجام روند درمان این معلمان بزرگوار هستند. حال عمومی همه معلمان نیز مطلوب اعلام شده است.

وی افزود: حامد قربانی فرماندار گناباد شب گذشته برای ملاقات و دلجویی از مصدومان حادثه و همچنین بررسی نحوه خدمات‌دهی اورژانس و پرسنل در بیمارستان حاضر شد و در جریان وضعیت درمانی و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

در ادامه هادی محمدپور مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز  با بیان این که نظارت بر ایاب و ذهاب فرهنگیان از عهده آموزش و پرورش خارج است، گفت: نظارت بر سرویس‌های ایاب و ذهاب در داخل شهر بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری و در خارج از شهر بر عهده اتحادیه شرکت‌های مسافربری گناباد است.

وی عنوان کرد: با شرکت‌های حمل و نقل رایزنی خواهد شد که بعد از این برای سرویس ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی از مینی‌بوس و اتوبوس‌های بهتر و با مدل بالاتری استفاده کنند.

محمدپور ادامه داد: این اداره در خصوص حمل و نقل و وسیله ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی تاکنون اقدامی نکرده و خود همکاران باید بر اساس برنامه در کلاس‌های درس حاضر شوند؛ برای این روستا نیز خود آنان با یک مینی‌بوس قرارداد بسته‌اند تا کار ایاب و ذهاب آن‌ها را صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد: امروز شخصا در مدارس روستای گیسور حاضر شدم، با حضور 2 نفر از کارشناسان آموزش ابتدائی و 2 نفر از راهبران آموزشی این اداره کلاس‌های درس مدارسی که معلمان آن‌ها هنوز بستری هستند، دایر شد و تا بهبودی کامل آنان این اقدام ادامه خواهد داشت.

دوشنبه مینی‌بوس سرویس معلمان روستای گیسور از توابع شهرستان گناباد به دلیل نقص فنی از جاده منحرف و واژگون شد که بر اثر آن تعداد 11 معلم روانه بیمارستان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز