دبیر هنری جشنواره سراسری ۴۰ سال مرز امن حوزه هنری استان کرمانشاه:

شرکت تمام هنرمندان در این مسابقه آزاد است

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵:۰۴
کد خبر: ۸۱۴۶۹۱
شرکت تمام هنرمندان در این مسابقه آزاد است
فراخــوان نخــستین جشنــواره سراســری 40 ســال مـــــرز امـــــــن « پوستــر - کارتــون» .

فرشاد عیسی‌پور دبیر هنری جشنواره سراسری 40 سال «مرز امن» حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی برای مستضعفین جهان و توده‌های آرزومند در سال شد ندای خودباوری و اتکاء به نیروی ایمان را در سراسر جهان طنین‌انداز کند.

photo_2019-02-18_12-09-19

او افزود: این حرکت عظیم مانع از نفوذ سلطه بیگانگان شد و در تمامی بخش‌ها از نیرو و توان داخلی بهره‌مند شد تا جایی که در پاره‌ای از موضوعات از چشم‌اندازها نیز پیشی گرفت.

دبیر هنری جشنواره سراسری 40 سال «مرز امن» حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: اما در ابتدای امر نظام سلطه این استقلال را بر نتافت و با تحمیل جنگی نابرابر قصد تصرف آرمان‌ها و تمامیت ارضی را داشت که بر اساس همان ایمان، مردم ایران اسلامی راه را بر این فکر شیطانی بستند  حوزه هنری استان کرمانشاه در راستای تاکید، تبیین و ترویج شعار «کالای ایرانی» و بیان نقش، فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان مرزهای کشور در حفظ امنیت، آرامش و آسایش روحی و روانی و جلوگیری از بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و به تبع ان رشد و توسعه اقتصادی کشور در نظر دارد تا با همکاری فرماندهی مرزبانی استان و... مسابقه سراسری « مرز امن» را برگزار نماید.

عیس‌پور در ادامه در مورد اهداف برگزاری این جشنواره گفت:بیان و انعکاس تلاش‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مرزبانان شجاع میهن در دفاع از مرزها و ایجاد آرامش، آسایش و امنیت با زبان هنر ارتباط و تعامل نهادها و ارگان‌های مختلف استان کرمانشاه از اهداف  برگزاری جشنواره سراسری 40 سال مرز امن است.

او افزود: این برنامه ملی و ایجاد بستری با نشاط و شور انگیز برای گردهمایی هنرمندان استان و کشور تاکید و ضرورت استفاده از ابزار هنر در بیان موضوعات و مسائل مختلف و به تبع رشد کمی و کیفی و  آثار هنری و تشویق و ایجاد انگیزه برای هنرمندان جریان سازی و پیشگام شدن حوزه هنری استان کرمانشاه در بهره‌برداری هر چه بهتر و صحیح‌تر زبان هنر در بیان آسیب‌ها و موضوعات از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر هنری جشنواره سراسری 40 سال «مرز امن» حوزه هنری استان کرمانشاه به مقررات عمومی این جشنواره اشاره کرد و گفت: شرکت تمام هنرمندان در این مسابقه آزاد است. تمام آثار باید از سال 97 تکمیل و ارسال فرم مربوطه هر بخش برای شرکت در مسابقه الزامی است. آثار مجموعه یک اثر به حساب خواهد آمد، اما هیئت انتخاب و داوری آزادند تنها یک یا چند اثر از یک مجموعه را انتخاب کنند. به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.  به کلیه آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت اهدا خواهد گردید. شرکت کنندگان بایستی به همراه آثار فرم شرکت در مسابقه را نیز ارسال نمایند.  شرکت کنندگان می بایست آثار خود را در مهلت مقرر شده صرفاً از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه ارسال کنند.

عیسی‌پور ادامه داد: شرکت در این مسابقه رایگان می‌باشد.  ارسال اثر برای این مسابقه به منزله قبول شرایط و مقررات آن است. حق استفاده از آثار راه یافته به نمایشگاه برای عکاسی، چاپ و تبلیغات و قراردادن در وب سایت با رعایت حقوق طراحان برای برگزار کننده محفوظ خواهد بود. آثاری که قبلاً در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حائز رتبه شده‌اند از دور مسابقه خارج خواهند شد. چنانچه اثر توسط برگزار کننده کپی تشخیص داده شود از دور مسابقه حذف خواهد شد.  تصمیم‌گیری درباره موارد پیش‌بینی نشده بر عهده برگزار کننده است.

او به چهار موضوع  برگزاری مسابقه جشنواره اشاره کرد و افزود:  40 مرز؛  -مرز و تأثیر آن در رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال مرز ؛ - آرامش، صلح و ثبات مرز، مرزبانان و مرزنشینان از مهم‌ترین موضوعات برگزاری جشنواره سراسری 40 سال مرز امن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز