مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر کرمانشاه:

امروز تیم بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در آستانه شگفتی است

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۳:۴۴
کد خبر: ۸۱۴۷۴۱
امروز تیم بسکتبال  ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در آستانه شگفتی است
باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و مبارزه برای صعود به سوپرلیگ بسکتبال با همه توان انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا سالکی مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برای صعود به رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور با همه توان مبارزه می‌کنیم تا اتفاق شیرین دیگری را برای ورزش استان رقم بزنیم.

photo_2019-02-18_18-26-20

او افزود: تیم  بکستبال ابزارسازان ترمانگر کرمانشاه روز جمعه هفته جاری  به مصاف تیم بسکتبال  کاله آمل خواهد رفت و تیم  کاله عامل یکی از تیم‌های توانمند و ثروتمند بسکتبال کشور است.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه گفت: بسکتبال کرمانشاه در آستانه یک موفقیت کم‌نظیر قرار دارد و صعود به لیگ برتر می‌تواند نگاه‌ها را بیش از پیش به سمت ورزش کرمانشاه معطوف کند.

سالکی ادامه داد: امروز زمان حمایت از نماینده بسکتبال استان کرمانشاه است و انتظار می‌رود مسئولان، رسانه‌ها و حتی هواداران بیش از هرزمان دیگری تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه را حمایت و شرایط صعود این تیم به لیگ برتر را فراهم کنند.

او افزود: با یاری خداوند متعال در صورتی که به لیگ برتر صعود کنیم حتماً با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده و تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم که بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

photo_2019-02-18_18-26-19

مدیرعامل باشگاه بسکتبال ابزارسازان درمانگر کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم در صورت صعود به لیگ برتر حدود 12میلیارد ریال برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات هزینه کنیم تا نتایج آبرومندانه‌ای بدست آوریم.

سالکی ادامه داد: امروز و در آستانه کسب یک موفقیت مهم، باید از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و به بازیکنان امید و روحیه دهیم تا با فراغ بال و ذهنی آسوده به si مسابقه حساس پیش رو فکر کنند.

او افزود: متاسفانه به تازگی در برخی رسانه‌ها مواردی درباره پرداخت نشدن هزینه سفر تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه مطرح شده که واقعیت ندارد و تنها منجر به ایجاد حاشیه در تیم می‌شود.

مدیرعامل شرکت ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در ادامه به حمایت این شرکت تولیدی از اعضای تیم در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی آن‌ها اشاره کرد و گفت: در حال استخدام و جذب آنان در مجموعه شرکت هستیم که پس از پایان عمر بازیگری، بتوانند در عرصه کار حضور داشته باشند.

photo_2019-02-18_18-26-22

سالکی ادامه داد: یکی از اهدافی که دنبال می‌کنیم گسترش مجموعه شرکت است تا بتوان ورزشکاران بیشتری را به استخدام در آورده مشکل اشتغال آنان رفع شود.

او افزود: من تنها با هدف خدمت به ورزش وارد این عرصه شدم و تمام توانم را برای نیل به این هدف به کار خواهم بست.

مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان و رسانه‌ها، آینده بسکتبال کرمانشاه را دگرگون و شاهد روزهای خوبی را برای این رشته مهیج باشیم.

 

نظر شما