استاندار لرستان:

دولت در محرومیت‌زدایی تمام توان خود را به کار گرفته است /شاهد جریان مهاجرت معکوس در روستاها هستیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۸:۱۹
کد خبر: ۸۱۴۸۲۰
دولت در محرومیت‌زدایی تمام توان خود را به کار گرفته است /شاهد جریان مهاجرت معکوس در روستاها هستیم
سید موسی خادمی گفت:باتوجه به خدمات دولت به روستاها شاهد جریان مهاجرت معکوس در روستاها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی شامگاه سه شنبه در جمع اهالی روستای پیرجد صاحب الزمان (عج) خرم آباد ،اظهار کرد: این روستا شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است .

او با بیان اینکه شهدا نیازمند برگزاری یادواره‌ها نیستند،افزود: باید ازشهدا  شجاعت و ایثارگری را  یاد بگیریم ومانند آنان  با همه داشته های خود نظام را حفظ کرده واز  افتخارات انقلاب اسلامی حراست کنیم.

خادمی با بیان اینکه  دولت در محرومیت‌زدایی تمام توان خود را به کار گرفته است  ،تصریح کرد:امروز  روستاها دارای برق، آب و گاز هستند و زیرساخت روستاها تامین شده است.

استاندار لرستان توسعه روستا را نیازمند دو امر دانست و  بیان کرد: اول کارهایی  است که دولت باید انجام دهد که در این خصوص وظیفه دارد زیرساختهارا فراهم کند و مدرسه  جاده  بسازد ودولت عمده این کارها را انجام داده است ودومین امر نیز در بخش اقتصاد، اشتغال و رفاه  است که در این راستا  دولت نمی تواند تامین کند و خود ما باید وارد  این حوزه شویم.

خادمی باتاکید برلزوم ورود بخش خصوصی وهمکاری مردم با این بخش ،خاطر نشان کرد: در بخش اشتغال دولت به‌تنهایی نمی‌تواند کاری کند و بایدخود  مردم مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه مردم باید با شروع به  تولید و سرمایه گذاری به وسیله  کارهای بوم گردی و گردشگری جریان اشتغال و درآمد را  به راه اندازند،گفت: مردم باید کسانی که در روستا سرمایه گذاری می کنند را مورد حمایت قرار دهند.

خادمی همچنین با بیان اینکه تسهیلات چهار درصدی خوبی در حوزه  عشایری و روستایی وجوددارد از روستاییان درخواست کردبا دریافت  این تسهیلات در اقتصاد مشارکت کنند  ودرصورت مشکل با همکاری دهیاری وبخشداری مشکلات را حل کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز