مربی تیم فوتبال آلومینیوم ؛

بازی به بازی به شرایط صعود نزدیک تر می شویم

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲:۱۴
کد خبر: ۸۱۴۸۹۶
بازی به بازی به شرایط صعود نزدیک تر می شویم
مربی تیم فوتبال آلومینیوم تاکید کرد این تیم بازی به بازی به شرایط صعود نزدیک تر می شود.

به گزارش برنا از اراک ، حامد بصیری در پایان دیدار آلومینیوم و نود ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می کنیم که توانستیم با خلق موقعیت های زیاد با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم و از طرفی روند گل نخوردن های تیممان را نیز پی بگیریم، از بازی تیم رضایت داریم و در زمانی که بازی را حفظ می کردیم موفق شدیم موقعیت های گل زیادی به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: کمالوند که سابقه صعود با چند تیم را در کارنامه خود دارد با تمرکزی که روی تمرینات دارد و با استفاده از داشته های فنی اش بازی به بازی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می کند و ملاحظه می کنید که بازی به بازی نیز تیم به شرایط صعود نزدیکتر می شود. در این بازی هم با تدابیری که اندیشیده شد توانستیم روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار کنیم و پیروز شویم.

بصیری اظهار داشت: می بینیم که فاصله ۹ امتیازی تا منطقه صعود در نیم فصل، اکنون به دو امتیاز فاصله تبدیل شده است و روند رو به جلویی نیز بر تیم حکمفرماست و همین موضوع ما را امیدوار می کند که در انتهای فصل در زمره تیم های صعود کننده به لیگ برتر قرار گیریم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص غیبت بعضی بازیکنان در این مسابقه نیز تصریح کرد: سرمربی و کادرفنی تیم با توجه به شرایط بازی از بازیکنان خود استفاده می‌کنند و خدا را شاکریم که بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم که هر کدام در زمان حضورشان می توانند بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند، کمااینکه امروز تمامی بازیکنان داخل زمین برای ما موثر بودند.

بصیری در رابطه با حریف امروز آلومینیوم نیز گفت: نود تیم بسیار خوبی بود که در مقابل تیم های قدرتمند نیز نمایش خوبی از این تیم دیده بودیم، اما ما نیز مهم ترین شاخصه تیممان جنگندگی و تلاش بسیار است و همه بازیکنان و کل مجموعه در تلاش هستند تا مردم را خوشحال کنند که این اتفاق در این دیدار افتاد و امیدواریم در پایان فصل نیز شاهد صعود تیم باشیم.

وی در پایان افزود: با توجه به شرایطی که حالا تیم در آن قرار گرفته است و یکی از شانسهای صعود به حساب می آید از مردم و مسئولین می خواهیم در کنار یکدیگر با تمام توان حامی تیم باشند و حمایت های خود را از مجموعه باشگاه ادامه دهند.

 

نظر شما