مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

جاده سلامت در سنندج احداث می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۸:۲۵
کد خبر: ۸۱۵۲۵۴
جاده سلامت در سنندج احداث می شود
مدیر کل ورزش و جوانان از احداث جاده سلامت در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج خبرداد و گفت: پیمانکار این پروژه تعیین شده و امید است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: جلسات این شورا باید دو بار در سال تشکیل شود که در صورت موافقت استاندار در سال آینده به صورت فصلی برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: علوم پزشکی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، شهرداری، نیرو انتظامی و دیگر دستگاه ها عضو این شورا هستند و باید همراه و همسو برای ورزش همگانی برنامه ریزی کنند.

جولایی گفت: وجود بخش ورزشی در بسیاری از دستگاه ها و ادارات آسیب بسیاری را به ورزش زده است زیرا انرژی بسیاری از دستگاه ها می گیرد.

وی افزود: باید برای ورزش همگانی در استان برنامه ریزی شود تا ادارات دچار موازی کاری نشوند.

جولایی با بیان اینکه ورزش قهرمانی در دل ورزش همگانی قرار گرفته است، گفت: ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان کردستان وجود دارد که ۵۰ هزار نفر از آنها با ورزش همگانی سر و کار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان از احداث جاده سلامت در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج خبرداد و گفت: پیمانکار این پروژه تعیین شده و امید است سال ۹۸ سال ورزش همگانی برای کردستان باشد.

جولایی گفت: شهرداری سنندج می تواند طرح های توجیهی را برای سد قشلاق و قسمتی از کوه آبیدر در نظر بگیرد تا ورزش قایق رانی و اسکی روی چمن را در سنندج توسعه داده و به درآمد زایی نیز برای این دستگاه منجر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز