مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

افزایش ۱۷۵میلیاردتومانی سهم لرستان از اعتبارات اشتغال روستایی

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۳:۴۲
کد خبر: ۸۱۵۲۸۱
افزایش ۱۷۵میلیاردتومانی سهم لرستان از اعتبارات اشتغال روستایی
"علی آشتاب" از افزایش 175میلیاردتومانی سهم لرستان از اعتبارات اشتغال روستایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ آشتاب روز چهارشنبه در کارگروه اشتال وسرمایه گذاری لرستان ،اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت تعاون و بانک مرکزی، سهم لرستان در مرحله اول اعتبارات اشتغال روستایی  126 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته  به 175 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافت.

او با اشاره به شناسایی ومعرفی  481 میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی به سیستم بانکی  ،افزود: تاکنون یک هزار و 959 طرح اشتال روستایی  با 179 میلیارد و900 میلیون تومان اعتبار  موفق به دریافت تسهیلات و عقد قرارداد شده اند.

آشتاب با بیان اینکه  243 میلیارد تومان طرح بررسی‌شده در دست بانک‌ها قرار دارد ،تصریح کرد:  سهم لرستان از مرحله سوم و چهارم ابلاغ‌شده  260 میلیارد تومان است که در صورت  تخصیص این اعتبارطرح ها آمادگی دریافت اعتبار را دارند.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه  طرح‌های در دست بررسی در حوزه شهرستانی  619 طرح است ،خاطر نشان کرد:  تاکنون 766 طرح با 30 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت‌شده است و پیش‌بینی اشتغال این طرح‌ها نیز 942 نفر است.

به گفته آشتاب عملکرد استان درنخستین  مرحله اختصاص اعتبار اشتغال روستایی 112 درصد بوده وپیش‌بینی  ما این است که  با بهره‌برداری کامل ازیک  هزار و 959 طرحی که  موفق به دریافت تسهیلات شده اند  حدود 4 هزار و 971 فرصت شغلی ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز