رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۹:۰۸
کد خبر: ۸۱۵۳۱۶
نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: پس از تایید نهایی شورای شهر نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت و از اول اسفند ماه این اعمال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امیر جمشیدنژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبرداد و گفت: افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی هرساله با برگزاری جلسات مختلف و نهایی شدن نرخ ها جهت بررسی و مصوب شدن به شورای شهر و پس از تصویب جهت تایید، تصویب نهایی و اجرا به فرمانداری ارسال می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه نرخ های حدید کرایه تاکسی از اول اسفند ماه اعمال شده است، عنوان کرد: مسیر میدان انقلاب به نایسر و سه را نمکی به مسکن مهر دگایران با 1500 تومان در نرخ های جدید دارای بیشترین نرخ کرایه است.

وی افزود: کمترین نرخ کرایه نیز مربوط به مسیرهای میدان آزادی به انتهای غفور و شریف آباد، مسیر میدان انقلاب به میدان سهروردی، 17 شهریور و چهار راه عباس آباد و مسیر چهارباغ به میدان کانی کوزله، سه راه ادب به میدان نبوت، سه راه نمکی به شهرک اندیشه و مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی و بالعکس و سایر مسیرها هر کورس با نرخ 800 تومان است.

جمشیدنژاد گفت: برچسب های نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع شده و رانندگان نیز جهت در معرض دید قرار گرفتن مسافران باید آنها را نصب نمایند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: برای کودکان بالای 5 سال نیز کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات می توانند با شماره پیامکی 100002040 تماس حاصل و ما را در خدمت رسانی شایسته یاری کنند.

نظر شما