در ۱۰ ماهه نخست سال جاری؛

١٤٠ میلیون تومان کتاب از نویسندگان، مولفان و ناشران کردستان خریداری شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۶:۲۳
کد خبر: ۸۱۵۳۳۶
١٤٠ میلیون تومان کتاب از نویسندگان، مولفان و ناشران کردستان خریداری شد
کارشناس مسئول واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اقدامات کمیته خرید کتاب این اداره کل در ١٠ ماهه نخست سال جاری گفت: ١٤٠ میلیون تومان کتاب از نویسندگان، مولفان و ناشران کردستان خریداری شد.

شب بو بخشا در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: حمایت و تشویق مؤلفان، نویسندگان، مترجمان و ناشران، ترویج فرهنگ مطالعه و اضافه کردن تازه های نشر به کتابخانه‌های عمومی استان از جمله اهدافی است که در دستور کار کمیته خرید کتاب استان قرار دارد.

کارشناس مسئول واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از خرید ١١٥ عنوان کتاب در کمیته خرید کتاب این اداره کل در ١٠ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای این تعداد کتاب بالغ بر ١٤٠ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب ها برابر شرایط و ضوابط خریداری شده است، افزود: کمیته خرید کتاب متشکل از کارشناسان این حوزه از بین تازه های نشر و در راستای حمایت از نویسندگانف مولفان و ناشران اقدام به خرید کتاب می کند.

بخشا اظهار داشت: امیدواریم با حمایت های مسئولان و حامیان فرهنگ و هنر استان و کشور بتوانیم در سنوات آتی میزان این حمایت ها را افزایش داده و عناوین کتاب های بیشتری در دستور خرید کتاب استان قرار گیرد.

 

نظر شما