مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه:

همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام در کرمانشاه برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۷:۵۱
کد خبر: ۸۱۵۵۳۲
همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام در کرمانشاه برگزار شد
هیچ جا ثواب و خدمتی بالاتر خدمت به فقرا و ایتام نیست

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام صبح امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی غرب ارتش، روحانیون، فرماندار، فرزندان یتیم با خانواده و حامیان و خانواده هایشان در سالن گل نرگس کرمانشاه برگزار شد.

photo_2019-

حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 9800 شهید استان کرمانشاه و خیرمقدم به حضار، اظهارداشت: برخورد وظیفه دانستیم برای اولین بار در کرمانشاه به منظور پاسداشت از عنایت و توجهات شما مردان خدایی که با شجاعت و غیرت دینی در خدمت بهترین فرزندان و ولی نعمتان هستید قدر دانی کنید.

او به موقعیت استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: جمعیت مددجو استان کرمانشاه قابل توجه است، بیش از 88هزار خانوار بالغ بر 200هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد می باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیشترین قشر مددجویان ما از 45هزار از تحت پوشش های ما را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، بیش از 100هزار نفر جنسیت مؤنث دارند و 20هزار نفر دختر بالای 40 سال بازمانده از ازدواج هستند که با لطف خداوند و  وجود مقدس کمیته امداد این دسته از افراد جامعه از دورترین مناطق مرزی، روستایی و شهری از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

photo_201

خدرویسی به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: هیچ جا ثواب و خدمتی بالاتر از کمک به ایتام و فقرا نداریم. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید؛ وعده بهشت مختص حامیان ایتام و فقرا است، و دین اسلام مهم‌ترین حامی ایتام است.

او افزود: در کرمانشاه 7100 یتیم و بالغ بر 21، هزار حامی از داخل و خارج از استان حمایت محسنین را به عهده دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه گفت: نیمه اسفند سال‌جاری مابقی واحدهای زلزله‌زدگان تحویل داده می شود و با این حساب 5100 واحد تحویل مددجویان زلزله زده خواهد شد. و واحدهای تحت قرار داد به اتمام می رسد.

گفتنی است: در این مراسم از 30 حامی و خیر تجلیل شد و به هر یتیم حاظر در مراسم 200 هزار تومان عیدی تقبل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز