نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

قرآن سرمایه‌ای بی‌همتاست

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۶:۱۱
کد خبر: ۸۱۵۵۴۵
قرآن  سرمایه‌ای بی‌همتاست

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست ستاد برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور تشکیل شد.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: قرآن و اهل‌بیت سرمایه بی‌همتای مسلمانان است که هیچ مکتب، دین و تفکری در دنیا چنین ثروتی را ندارد.

او افزود: پیامبر اکرم(ص) دو یادگار نفیس و گرانبها را برای امت اسلامی به یادگار گذاشتند که قرآن و عترت است و تا زمانی که این دو را در زندگی‌های خود داشته باشیم گمراهی و تباهی وجود ندارد و به همین دلیل است که چنین سرمایه‌ای بی‌همتاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از همه مسئولان و نهاد های مربوط با برگزاری این مسابقه خواست تا نهایت تلاش و حمایت خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه کشوری بکار بگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی رضوی مدیرکل قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه کشور هم در این دیدار اظهار داشت: از تاریخ دهم الی دوازدهم بهمن ماه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: این مسابقات در ۹ رشته قرآنی و حدیث برگزار شد و مرحله نمیه نهایی آن نیز هفته آینده در قم انجام خواهد شد و مرحله نهایی این مسابقات هم در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه کشور گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات ۱۶۰۰ طلبه از سراسر کشور اعم از شیعه و سنی حضور یافتند و مرحله نیمه نهایی و نهایی هم با حضور برگزیدگان شیعه و سنی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز