وزیر راه و شهرسازی؛

آزاد راه اراک - خرم آباد تا پایان سال ۹۸ زیر بار ترافیک قرار گیرد / سرمایه گذاری در جاده ها نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۳:۰۲
کد خبر: ۸۱۵۵۵۷
آزاد راه اراک - خرم آباد تا پایان سال ۹۸ زیر بار ترافیک قرار گیرد / سرمایه گذاری در جاده ها نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی دارد
وزیر راه و شهرسازی گفت: حمایت از انبوه سازان و سازندگان مسکن از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که پس از ابلاغ در بخش هایی از کشور کلید خورده است.

به گزارش برنا از اراک ، محمد اسلامی  در حاشیه سفر به استان مرکزی و بازدید از بزرگراه اراک - خرم آباد در جمع اصحاب رسانه افزود: حمایت از سازندگان و انبوه سازان می تواند جریان تولید مسکن در کشور را شتاب بخشد و رونق ساخت و ساز را رقم بزند. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید از جاده اراک - خنداب نیز در جمع خبرنگاران گفت: آزاد راه اراک - خرم آباد به طول 134 کیلومتر از طرح های مهمی است که بخش میانی آن باید تا پایان سال 98 زیر بار ترافیک قرار گیرد.

اسلامی اظهار داشت: این طرح دارای تسهیلات محلی، منطقه ای و ترانزیتی است و باید در مدت زمان سه سال اجرایی شود.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی بر اساس توان خود حمایت لازم از بهسازی و آسفالت مسیر عبور و مرور را در دستور کار دارد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این وزارتخانه برای نقاط حادثه خیز نیز سه برنامه ایمن سازی، هوشمند سازی و سرمایه گذاری در جاده ها را در دستور کار خود قرار دارد.

اسلامی بیان کرد: بحث ایمن سازی جاده ها و عبور و مرور در آن با رعایت ضوابط خاص انجام می شود.

وی گفت: هوشمند سازی مسیرها نیز با تعامل و همکاری پلیس راه و راهور در دستور کار است و برای سرمایه گذازی در جاده ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده که در راستای آن رانندگان در طول مسیر توقف می کنند و پس از استراحت ادامه مسیر می دهند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: سرمایه گذاری در جاده ها نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی دارد و امید می رود که مردم در ایام نوروز توجه ویژه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا آمار حوادث در این ایام کاهش یابد.

 

نظر شما