وزیر راه و شهرسازی؛

رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کمیجان تا پایان دولت انجام می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۲:۳۱
کد خبر: ۸۱۵۵۵۸
رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کمیجان تا پایان دولت انجام می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کمیجان تا پایان دولت از برنامه های این وزارتخانه است.

به گزارش برنا از اراک ، محمد اسلامی در دیدار با مردم شهرستان کمیجان افزود: با حضور نمایندگان و استاندار مرکزی کارگروه بهبود جاده های استان تشکیل شده تا زمینه توسعه متوازن جاده های استان و شهرستان کمیجان فراهم شود. 

وی ادامه داد: بهسازی جاده کمیجان ساروق اراک در این کارگروه به تصویب رسید و تا سال آینده با تسریع در بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز این جاده ، راه های نامناسب و نا ایمن در این شهرستان خذف می شود. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: ایجاد مرکز فرهنگی شهرستان کمیجان با همت فرمانداری این شهرستان و استانداری مرکزی و پشتیبانی این وزارتخانه برای بهره مندی مردم ضروری است. 

اسلامی، جذب سرمایه گذار در شهرستان را از عوامل مهم افزایش اشتغال و درآمد در منطقه دانست و گفت: می طلبد که با تلاش فرماندار و مسئولان شهرستانی زمینه افزایش حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مردم ایران اسلامی به برکت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، خون شهدا برخلاف گذشته خود برای کشور تصمیم گیری می کنند و مسئولان با رای مستقیم آنان انتخاب می شوند. 

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال با هوشیاری مردم و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب با وجود همه توطئه ها و دشمنی دشمنان پرشورتر از گذشته برگزار شد. 

اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی جنگ اقتصادی علیه کشور را با هدف ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده اند که این توطئه با هوشیاری مردم نقش بر آب شده است.

وی افزود: ایران اسلامی با فراز و فرود های زیادی روبه رو بوده اما ملت هوشیار اجازه دخالت به بیگانگان نداده اند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز