تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه ستیره:

مجموعه طنز مانگ و ئه ستیره از پنجم اسفند ماه وارد بازار می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳:۲۹
کد خبر: ۸۱۵۶۵۹
مجموعه طنز مانگ و ئه ستیره از پنجم اسفند ماه وارد بازار می شود
تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه ستیره گفت: مجموعه طنز مانگ و ئه ستیره از پنجم اسفند ماه وارد شبکه نمایش خانگی شده و در تمام شهر های کردنشین کشور توضیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فریاد مجیدآبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه های جمعی استان کردستان، از توضیع مجموعه طنز مانگ و ئه ستیره از روز یک شنبه در شهر های کردنشین کشور خبرداد و گفت: مانگ و ئه ستیره مجموعه ای طنز است که مثل و مانند آن در دیگر کشور های جهان نیز مشاهده می شود و عوامل این برنامه هیچ ادعایی نسبت به اختصاصی بودن ایده این مجموعه ندارند.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعه طنز عنوان کرد: چهره ها، بازیگران و افراد مشهور در تمام دنیا در چنین برنامه هایی حضور پیدا می کنند و مانگ و ئه ستیره این موضوع را بومی سازی کرده و از هنرمندان و طنز پردازان کردستانی استفاده کرده است.

مجیدآبادی گفت: برنامه های این مجموعه 90 دقیقه است و در آن شرکت کنندگان به دو گروه سه نفره تقسیم شده که با چالش ها و مسابقاتی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه در استان کرمانشاه ضبط می شود، گفت: تا کنون حامیان بومی و شرکت های بزرگی مانند طبیعت و میهن برای حمایت از این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه ستیره اظهار داشت: یک صد میلیون تومان برای تولید این پروژه اعتبار صرف شده و برای بیش از 100 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده است.

نویسنده این مجموعه طنز عنوان کرد: نبود حق کپی رایت یکی از مشکلات اصلی کار های هنری بوده که در گذشته نیز ضربه های بزرگی را به هنرمندان وارد کرده است.

یوسف اسدی با بیان اینکه شادی مردم در اولویت کاری عوامل این مجموعه است، گفت: بخشی از درآمد این برنامه به انجمن ام اس کردستان تعلق می گیرد.

نظر شما