مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج:

۹۳ هزار مترمربع از املاک تملک شده شهرداری سنندج صاحب سند شدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴:۵۳
کد خبر: ۸۱۵۸۶۱
مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج از صدور سند برای قریب به 93 هزار مترمربع از املاک تملک شده توسط شهرداری خبر داد و گفت: هشت ملک که توسط این شهرداری تملک شده بود صاحب سند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امیر عمیدی صبح امروز از تملک و صدور سند برای پنج ملک شهرداری خبر داد و گفت: حفاظت و صیانت از اموال عمومی شهرداری به ویژه املاک و جلوگیری از تجاوز و تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله مهم ترین اهداف و رسالت این اداره است.

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج اظهار داشت: در راستای اجرای ماده 101 قانون شهرداری ها این اداره اقدامات و پیگیری های لازم را در خصوص تملک املاک که متعلق به شهرداری بوده را در دستور کارخود قرار داد.

وی از صدور سند برای قریب به 93 هزار مترمربع از املاک تملک شده این شهرداری خبر داد و اعلام کرد: این املاک شامل املاک مشاعی، املاک ناشی از طرح تفکیکی و 10 درصد حق السهم شهرداری، املاک تملکی که از سالهای قبل بلاتکلیف مانده بود.

وی اضافه کرد: برای املاکی نظیر عرصه ترمینال به متراژ قریب به 42 هزار مترمربع و سازمان خدمات موتوری به متراژ 42 هزار و 700 مترمربع که پیش از این عرصه در اختیار شهرداری بوده و مالکیت آنها به صورت مشاعی بوده سند صادر شده است.

عمیدی افزود: صدور سند برای ملک واقع در نایسر به متراژ سه هزار و 378 مترمربع و ملک واقع در شهرک سعدی به متراژ قریب به 720 مترمربع در راستای اعمال ماده 101 شهرداری ها بوده و از محل 10 درصد حق السهم شهرداری ناشی از تفکیک ملک واقع در تپه کرباسی به متراژ 44 مترمربع نیز از دیگر املاک تملک شده این شهرداری است که برای آنها سند صادر شد.

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج اظهار داشت: 700 متر زمین در بلوار انتظام ،1580 متر مربع شامل 9 قطعه درتعاونی سد گاوشان و1764 متر مربع شامل 10 قطعه تعاونی حمل نقل ناشی از طرح تفکیکی از دیگر مواردی است که سند آن بنام شهرداری سنندج انتقال یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز