معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان :

نیازمند ۲۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل چهارخطه خرم آباد - پلدختر هستیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۵:۰۳
کد خبر: ۸۱۶۰۰۰
نیازمند ۲۵۰۰  میلیارد ریال برای تکمیل چهارخطه خرم آباد - پلدختر هستیم
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تکمیل چهارخطه خرم آباد - پلدختر به طول 108 کیلومتر نیازمند 2 هزار و 500 میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید نظری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: چهارخطه خرم‌آباد - پلدختر جزو طرح های مهم و اولویت‌دار راه و شهرسازی استان است که پیگیری برای جذب اعتبار آن در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تاکنون از مجموع 108 کیلومتر 46 کیلومتر با اعتبار900 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و 25 کیلومتر نیز در چند نقطه از مسیر با برآورد یکهزار و 150 میلیارد ریال قرارداد دارد.

وی با بیان اینکه 37 کیلومتر نیز در دست مطالعه است تصریح کرد: اعتبار این طرح از محل چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان و منابع ملی تامین می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: باتوجه به توپوگرافی خاص منطقه احداث چهارخطه بسیار هزینه‌بر بوده و محدود بودن منابع اعتباری سبب کندی طرح شده و با وجود تلاش مسئولان استان، محدودیت اعتباری از موانع اجرای طرح است.

از مجموع هشت هزار کیلومتر راههای لرستان 6 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است که از این میزان چهار هزار و 200 کیلومتر آسفالت می باشد.

70 درصد راههای منتهی به مرکز استان چهار خطه شده و مابقی طرح های چهار خطه استان نیز به پیمانکاران واگذار شده و با درصد پیشرفت فیزیکی متفاوتی در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز