توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند آغاز می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۳:۰۰
کد خبر: ۸۱۶۰۶۵
توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند آغاز می شود
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کرج گفت: فرآیند توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه درغرفه ها و میادین شهر کرج آغازمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد مجرد روز شنبه در نشست کارگروه تخصصی تنظیم بازار شهرستان کرج افزود: با همراهی جهادکشاورزی، تعاون روستایی و سایر اعضای کارگروه تنظیم بازارشهرستان کرج ، میوه شب عید تأمین شده است.

وی در خصوص میزان ذخایر انبار میوه شب عید گفت: حدود 800 تن سیب و یک هزارو 800 تن پرتقال پرتقال پیش بینی شده که به تدریج توزیع خواهد شد. 

مجرد با تاکید بر ضرورت ایجاد تعادل در استقرار غرفه ها بیان داشت: غرفه های عرضه در محله های مختلف شهر باید پیش بینی شود تا شاهد تعادل در روند توزیع میوه باشیم.

وی با تاکیدبر لزوم حفظ کرامت و شان مردم در خرید کالاهای اساسی شب عید نیز افزود: اگر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در محلات به صورت مناسبی پراکندگی داشته باشد دیگر لازم نیست که مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز به مراکز شهر مراجعه کنند.

مجرد در ادامه از برپایی نمایشگاه بزرگ بهاره نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه توسط سازمان 

صنعت ،معدن وتجارت استان و شرکت نمایشگاهی با مشارکت اتاق اصناف در محل گلستان گلشهر کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 360 غرفه شامل کالاهای اساسی مردم پیش بینی شده است که از این رقم 10 غرفه به صورت رایگان در اختیار غرفه دارانی که فعال تر هستند و پروانه کسب دارند قرار می گیرد تا به نحوی شاهد تنظیم قیمت ها نیز در بازار شب عید باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز