با اعلام دبیرخانه جشنواره؛

نتایج بازبینی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه وتار در کردستان اعلام شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۷:۴۹
کد خبر: ۸۱۶۳۹۸
نتایج بازبینی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه وتار در کردستان اعلام شد
دبیرخانه نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه وتار در کردستان نتایج بازبینی و آثار راه یافته به بخش نهایی و رقابتی جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان آرای هیات بازبین نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه وتار متشکل از آقایان هیوا منوچهری، غلامرضا همتیان و مازیار قبادی پس از چهار روز بازبینی آثار راه یافته به بخش بازبینی پنج اثر را جهت حضور در مرحله نهایی و اجرای صحنه ای و رقابتی جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

نمایش موریانه ها به کارگردانی آقای فرشید گویلی از سنندج، نمایش درخشش به کارگردانی آقای سید فریدون احمدی از سنندج، نمایش اتوبان سکوت به کارگردانی آقای یونس صحرارو از قروه، نمایش زیر زمین به کارگردانی آقای زاهد سبحانی از دیواندره، نمایش آواز ستاره ها به کارگردانی محمد سلیمی از دیواندره آثاری هستند که به بخش رقابتی جشنواره راه پیدا کرده اند.

همچنین براساس اعلام دبیرخانه جشنواره نمایش حریره به نویسندگی و کارگردانی آقای عطاء شکیبایی از مریوان در بخش جنبی و نمایش استرالیا به کارگردانی آقای کامران جباری از بیجار در بخش ویژه حضور خواهند داشت.

گفتنی است، در اولین دوره جشنواره هفت اثر به مدت سه روز از از 8 تا 10 اسفند ماه 97 در شهر بیجار به روی صحنه خواهند رفت.

این جشنواره بعد از ظهر جمعه دهم اسفند در محل سینما آزادی با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز