احداث قطعه عمومی جدید در باغ رضوان ارومیه

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۵:۵۴
کد خبر: ۸۱۶۶۶۵
احداث قطعه عمومی جدید در باغ رضوان ارومیه
رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: ساخت قطعه عمومی جدید در باغ رضوان ارومیه در دست ساخت است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین امیر عباس عابدینی بیان کرد: در چارچوب سیاست های توسعه باغ رضوان و احداث قطعات جدید و توسعه قطعات فعلی،به منظور رفع مشکل کمبود قطعه،در حال حاضر در انتهای قطعه عمومی فعلی یعنی قطعه 49،یک قطعه بزرگ در حال احداث است.

وی در ادامه با اشاره به هرس درختان سطح باغ رضوان ارومیه عنوان کرد:  هر ساله با نزدیک تر شدن به فصل بهار و در طول ماه اسفند هرس درختان در قطعات مختلف و فضای سبز آغاز می شود.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه  عنوان کرد: امسال نیز گروه فضای سبز در چارچوب فعالیت های خود شروع به هرس درختان کرده است  که در گام نخست با برنامه ریزی های پیش بینی شده در نظر دارد که هرس درختان موجود در فاز یک قطعه 49 را به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه احداث حسینیه مزار شهدای ارومیه دوباره از سر گرفته شده است، بیان کرد:  پس از راکد ماندن پروژه احداث حسینیه در جوار مزار شهدا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی،گفتگوهایی مابین شهرداری ارومیه و سازمان آرامستان ها با بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اتمام این پروژه صورت گرفت،لذا تصمیم بر سپردن ادامه احداث این حسینیه به سازمان آرامستان های شهرداری شد.

 

نظر شما