معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی؛

روابط عمومی ها روحیه امید را در جامعه افزایش دهند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۸:۳۹
کد خبر: ۸۱۶۸۴۵
روابط عمومی ها روحیه امید را در جامعه افزایش دهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی ها پل ارتباط مردم با دستگاه های اجرایی و خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان مرکزی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با انجام توطئه ها و دشمنی ها مشکلاتی را به مردم تحمیل کرده اند که نیاز است روابط عمومی ها با انعکاس واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه دشمنان را خنثی و روحیه امید و نشاط را در جامعه افزایش دهند.

وی ادامه داد: نیاز است برای افزایش هرچه بیشتر کارایی، تاثیرگذاری و انتقال دستاوردها دستگاه ها و نظام به جامعه جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه ها اجرایی بازتعریف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی ها باید تسهیل گر ارتباط جامعه و مسئولان دستگاه های اجرایی بوده و این ارتباط باید براساس سازوکارهای جدید انجام شود.

اکرمی خاطر نشان کرد: مردم امروز از طریق رسانه ها از دستاوردهای دولت و نظام آگاه می شوند که یکی از اقدامات مهم روابط عمومی ها برای انتقال این دستاوردها به جامعه، افزایش ارتباط با مطبوعات و رسانه ها است.

وی گفت: روابط عمومی ها با ارتباط منطقی با رسانه ها می توانند اقدامات و عملکرد دستگاه های اجرایی را در اختیار مردم قرار دهند و افزایش امید و نشاط را در جامعه فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: رسانه ها اگر قبل از شهروندان از عملکرد روابط عمومی ها گله مند باشند، نشان از عدم موفقیت این نهادها در فعالیت های خود است.

اکرمی یاد آور شد: امروز برخی هجمه ها به دولت وارد شده است که با وجود اشکالات دستگاه های اجرایی این هجمه ها منصفانه نبوده و روابط عمومی ها باید زبان گویا و مدافع دستاوردها و اقدام های دولت باشند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید با انجام کارهایی خلاقانه جذابیت بیشتری را برای دستگاه ها در جامعه به وجود آورده و یکی از زمان های مهم برای انجام این خلاقیت ها در شرایطی است که منابع محدود است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز