مسابقات پرورش اندام غرب کشور به میزبانی نقده برگزار خواهدشد

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۶:۱۳
کد خبر: ۸۱۶۸۶۷
مسابقات پرورش اندام غرب کشور به میزبانی نقده برگزار خواهدشد
دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ، پرس سینه و ددلیفت غرب کشور در شهرستان نقده خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هادی نوری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در مورد عملکرد ۲ ماهه این هیات گفت: از دی‌ماه تاکنون ۳ مسابقه استانی برگزار شده ضمن اینکه تیم‌های استان در ۲ مسابقه کشوری حضور پیدا کرده اند.

وی اظهار کرد: در روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه سال جاری یک دوره مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی انتخابی مسابقات کشوری با حضور ۱۰۰ورزشکار از ۱۲ تیم به میزبانی شهرستان مهاباد، یک دوره مسابقه قهرمانی پرس سینه و ددلیفت قهرمانی استان انتخابی مسابقات کشوری به میزبانی میاندوآب با حضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم و طی روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن و یک دوره مسابقه پرورش اندام بادی کلاسیک و فیزیک با حضور ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم طی روزهای ۴ و ۵ اسفند در خوی برگزار شده است.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: اما تیم ۴۲ نفره استان در بخش‌های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در رامسر حضور یافت که در پایان و در بین ۳۰۰ ورزشکار از ۲۸ تیم حاضر در مسابقات آذربایجان‌غربی موفق به کسب ۲۵ حکم انفرادی و ۴ کاپ قهرمانی تیمی شد.

وی اضافه کرد: همچنین تیمی ۵نفره از استان در مسابقات کشوری پرس سینه در ایلام شرکت کرد که در پایان ۲ ورزشکار استان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

نوری گفت: مسابقات قهرمانی غرب کشوری پاورلیفتینگ، پرس سینه و ددلیفت طی روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند به میزبانی نقده برگزار خواهدشد ضمن اینکه کلاس  مربی گری درجه ۳ بدنسازی بانوان و پرورش اندام آقایان برگزار خواهدشد که زمان کلاس تئوری، نیمه دوم اسفند ماه و کلاس عملی فروردین ماه سال ۹۸ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز