سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران خبر داد:

کشف ۳۸۵ میلیون ریالی دارو و مواد غذایی غیر مجاز

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۴:۱۷
کد خبر: ۸۱۶۹۴۵
کشف ۳۸۵ میلیون ریالی دارو و مواد غذایی غیر مجاز
سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران از کشف انواع دارو و مواد غذایی غیر مجاز قاچاق به ارزش 385 میلیون ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدجعفر ساداتی گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالاهای سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد غذایی و داروهای غیر مجاز در شهرستان بهشهر شدند .

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مربوطه، در بازرسی از محل فعالیت وی انواع مختلف کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 385 میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به تحویل کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان،گفت: پلیس نوشیدنی ، دارو و مواد غذایی غیر مجاز کشف شد .

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران ارزش به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت استفاده از کالاهای داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی اظهارکرد: شهروندان ضمن خودداری از مصرف کالاهای خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما