رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل;

استقرار۱۶ هسته فناور در مرکز رشد تخصصی کشاورزی

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۸:۴۵
کد خبر: ۸۱۷۳۹۷
استقرار۱۶ هسته فناور در مرکز رشد تخصصی کشاورزی
،در سومین جلسه شورای علمی و فناوری مرکز رشد واحد های فناور تخصصی کشاورزی که با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان اردبیل در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید با استقرار ۴ هسته فناور نیز موافقت بعمل آمد

به گزارش برنا،رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل به ظرفیت های بالای استان در توسعه فناوری در حوزه کشاورزی به برنامه های حمایتی ویژه پارک علم و فناوری استان اشاره نمودند.

در این جلسه دکتر ابراهیم پور ضمن تشکر از مسئولین ذیربط در جهاد کشاورزی استان و مرکز تحقیقات خواستار  افزایش زیر ساخت های موجود مرکز رشد تخصصی کشاورزی شدند.

وی افزود: همه این ۱۶ هسته مستقر در مرکز رشد دارای ظرفیت های لازم برای پیاده سازی و تجاری سازی می باشند.

در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز از امادگی های این سازمان جهت تعامل هر چه بیشتر جهت توسعه و ارتقا هسته ها و واحد های فناور و  دانش بنیان حوزه کشاورزی و صنایع وابسته خبر دادند.

در ادامه رئیس مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نیز به زیر ساخت های موجود و اختصاص یافته شده برای مرکز رشد تخصصی کشاورزی اشاره و افزودند در  نظر داریم که با همکاری های سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به اختصاص فضای بیشتر برای مرکز رشد اقدامات لازم را انجام نماییم .

در پایان این جلسه بعد از ارائه طرح های متقاضی استقرار در مرکز رشد تخصصی کشاورزی  با پذیرش و استقرار ۴ هسته دیگر نیز توسط اعضای شورای علمی و فناوری موافقت بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز