در رقابت ها انتخابی تیم ملی؛

باستانی کاران کردستان ۱۶ نشان رنگارنگ را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۵:۵۵
کد خبر: ۸۱۷۵۰۱
باستانی کاران کردستان ۱۶ نشان رنگارنگ را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند
تیم بزرگسالان ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کردستان در رقابت های قهرمانی کشور که به میزبانی استان فارس برگزار شد 16 نشان رنگارنگ را کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های ورزش پهلوانی و زورخانه ای بزرگسالان کشور تحت عنوان جام پاسداران شهید امنیت ملی از صبح روز شنبه 4 اسفندماه به میزبانی شیراز آغاز ششم اسفندماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.
 
این پیکارها با حضور بیش از 300 شرکت کننده از استان های؛ مازندران، قم، البرز، چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، گلستان، خوزستان، زنجان، قزوین، مرکزی، ایلام، فارس، یزد، هرمزگان، اصفهان، سمنان، بوشهر، کردستان، کرماشاه و خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد و ورزشکاران در رشته های تیمی، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
تیم کردستان با ۱۳ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده و در پایان توانست شانزده نشان رنگارنگ این دوره از رقابت ها را کسب کند.
 
در رشته ورزش های تیمی زورخانه ای کردستان با کسب ۲۹۲ امتیاز مقام سوم و نشان برنز را بدست آورد و تیم های فارس با ۳۰۹ امتیاز و یزد با ۳۰۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.
 
در نتایج انفرادی رشته میل بازی، پژمان سکونتی باستانی کار نام آشنای کردستانی نشان زرین طلای وزن ۹۰ کیلوگرم را به
گردن انداخت و در رشته کباده وزن ۸۰ کیلوگرم نیز مبین زیبالقا موفق به کسب نشان نقره شد و زانکو نوری و امیدمرادی به ترتیب در اوزان 70 و 80 کیلوگرم رشته میل بازی دو نشان برنز را از آن خود کردند.
 
همچنین در نتایج انفرادی رشته کشتی پهلوانی، پیمان صیدی مرادی در وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، مبین زیبالقا وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم و سالار رنگ آمیز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم سه نشان برنز را بدست آوردند.
 
گفتنی است، سرپرست تیم کردستان بر عهده فریدون سهامی بود و تیم کردستان با مربیگری حمیدرضا کردی و آرمین زندی در این مسابقات حضور پیدا کرد.
نظر شما