رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران ؛

برگزاری هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان، نشان از توجه به شغل آتش نشانی است

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۱:۳۹
کد خبر: ۸۱۷۵۲۲
برگزاری هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان، نشان از توجه به شغل آتش نشانی است
رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران گفت؛ برگزاری هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان ، نشان از توجه ویژه مسئولین ارشد وزارت نفت به جایگاه و شغل حساس آتش نشانی در صنعت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخس، مهندس علیرضا شکوهیان در جمع مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در این دوره افزود: خوشبختانه با نظر و هماهنگی های صورت گرفته تیم ها قبل از برگزاری ، شهر مقدس مشهد را  برای برگزاری این دوره ارزیابی انتخاب نمودند.

وی ادامه داد؛ پایتخت معنوی ایران اسلامی به قدوم مبارک امام رضا(ع) متبرک شده و سالانه پذیرای شیعیان و زائران زیادی از سرتاسر کشور و جهان است بنابراین تا اسم مشهدالرضا می‌آید همه به یاد زیارت ثامن‌الائمه افتاده و خود را در حرم آن حضرت مشاهده می‌کنند، لذا از مهمانان گرامی میخواهیم در مدت حضور خود در مشهد از فضای معنوی بیشتر بهره برداری نمایند.

شکوهیان اظهار امیدواری کرد؛ تیم های شرکت کننده از فضای معنوی شهر مشهد و حرم مطهر رضوی نهایت استفاده را ببرند.

این مقام مسئول با اشاره به دستورالعمل ها و ابلاغیه های وزیر نفت تصریح کرد؛ با تمام محدودیت ها در انجام ماموریت های ابلاغی و المپیادها، اما با نظر مثبت مسئولین ارشد وزارت نفت، امسال شاهد برگزاری هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان به میزبانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد هستیم.

شکوهیان ادامه داد؛ در کنار برگزاری این دوره، برنامه های معنوی تدارک دیده شده است که تیم های حاضر از این فضای مناسب استفاده نمایند.

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان ساخت؛ آتش نشانان شرکت کننده در این ارزیابی بعد از مراجعه به شرکتهای پالایشی آماده حضور در تعمیرات اساسی و فعالیتهای سخت عملیاتی شوند.

گفتنی است: هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران از ششم لغایت هشتم اسفندماه 97 در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز