با حضور معاون وزیر علوم؛

رئیس دانشگاه کردستان معرفی و منصوب شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۷:۱۰
کد خبر: ۸۱۸۳۳۸
رئیس دانشگاه کردستان معرفی و منصوب شد
با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رحمت صادقی به عنوان رئیس دانشگاه کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کردستان با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.

رحمت صادقی گفت: با خدای خود عهد کردم که هرآنچه که در توان دارم برای دانشگاه و دانشگاهیان صرف کنم و هرآنچه مصلحت دانشگاه باشد انجام دهد و در این راه تسلیم خواست نامعقول کسی نشوم.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: همه کارمندان و اساتید دانشگاه برای بنده مهم و ارزشمند هستند و به عنوان یک شخصیت علمی سعی می کنم از طریق دانش، فرهنگ و علم کارهای خود را به پیش ببرم و با اساتید و کارمندان در تعامل باشم.

وی افزود: اساس کار بنده بر اعتماد کامل خواهد بود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و اتحاد و همبستگی با همه دانشگاهیان خواهم داشت.

وی تصریح کرد: هرکسی که برای اتحاد و هم افزایی بیشتر تلاش کند خاضعانه دستانش را می فشارم و چه خوب است تا مسائل و مشکلات را رودررو حل کنیم و برای ارتقا دانشگاه همه باهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتمادی که دولت تدبیر و امید به وی داشته، خاطرنشان کرد: امیدوارم با عملکرد مثبت پاسخ مثبتی به این اعتماد دهم.

صادقی با اشاره به مشکلات دانشگاه کردستان، گفت: انتظار حمایت و پشتیبانی دولت و وزارت را از دانشگاه داریم زیرا ما در استان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم که در سایر دانشگاه ها به مراتب کمتر است.

رئیس دانشگاه کردستان گفت: در استان کردستان به دلیل تعداد کم دانشگاه ها و بومی گزینی، تبعیض بسیاری بر دانشجویان روا داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت دانشجویی استان دو هزار و ۷۰۰ نفر به ازای ۱۰۰ هزار متر مربع است، گفت: با این میزان دانشجو تقریبا در رتبه های آخر کشور قرار داریم و بخش عظیم مسئولیت جبران تبعیض و کمبود دانشجو بر عهده دانشگاه کردستان است.

صادقی در ادامه افزود: انتظار حمایت از وزارت خانه را با توسعه تحصیلات تکمیلی، تقویت زیر ساخت ها و بودجه جهشی برای افزایش پذیرش دانشجو را داریم.

وی اعلام کرد: برای حداقل استانداردهای باید بیش از ۷۰ هزار مترمربع فضا داشته باشیم تا به دانشگاهی استاندارد نزدیک شویم.

رئیس دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم بستر لازم را برای شکوفایی استعدادها ایجاد کنیم اما به خاطر استعداد و هوشی که خداوند به شما داده همگی مسئول هستیم و انتظار دارم که در فکر عمل باشید و در زمینه تخصص خودمان اطلاعاتمان را بالا ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز