آغاز بکار چهارمین جشنواره استانی مد و لباس در کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۹:۴۹
کد خبر: ۸۱۸۴۳۱
آغاز بکار چهارمین جشنواره استانی مد و لباس در کرمانشاه
تقدیر از فعالان طراحی لباس و صاحبان غرفه‌های برتر نیز از دیگر بخش‌های پایان بخش این جشنواره چند روزه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چهارمین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی و اسلامی فجر با افتتاح نمایشگاهی در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

photo_2019-02-28_09-34-59 (2)

نمایشگاه مد و لباس هم که توسط مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دکتر پریسا محمد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افتتاح شد، به مدت دو روز در محل نگارخانه شهید آوینی(تالار غدیر) دایر خواهد بود.

مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این باره اظهار داشت: در این جشنواره انواع لباس‌های ایرانی و اسلامی که توسط هنرمندان استانی طراحی شده نمایش داده شده است.

photo_2019-02-28_09-34-59

او افزود: زمینه‌سازی برای آگاهی بخشی آحاد جامعه با انواع مدهای اسلامی ایرانی، ترویج طرح‌های ملی مناسب با سلیقه‌ها و در خور شأن والای ملت ایران بر اساس سبک زندگی اسلامی و تقدیر از طراحان و تلاشگران توسعه پوشاک اسلامی ایرانی  را از اهداف این جشنواره است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تقدیر از فعالان طراحی لباس و صاحبان غرفه‌های برتر نیز از دیگر بخش‌های پایان بخش این جشنواره چند روزه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز